Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25605Nedodržení řešení pokoje + šváby a jiný hmyz na pokoji

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2018, před 6 lety

Beata Jakubcová

Znění stížnosti

Obracím se na Vaší cestovní kancelář s reklamaci zájezdu, který jsem si u Vaši CK objednala a zaplatila na základě cestovní smlouvy, uzavřené 31. 1 .2018 rez.č. 128042658, týkající se zájezdu do Egypta v době od 1.8.-11.8.2018.Při příjezdu do hotelu jsme dostali pokoj, který měl jen jednu manželskou postel a jednu přistýlku což ve smlouvě máme jasně uvedené že požadujeme manželskou postel a dvě přistýlky. Když jsme se ptali bylo nám řečeno , že v celém areálu není ani jeden pokoj volný a výměna pokoje bude možná následující den. V tom pokoji kde jsme byli ubytování ne jen , že chyběla postel a my se museli mačkat s dítětem v posteli ,ale každou chvíli kolem pokoje projížděli autobusy a dalšími turisty a při příjezdu troubili, což budilo jak nás tak i děti. Po snídani jsem šla na recepci a vyžadovala jsem výměnu pokoje tam nám bylo řečeno ,že v celém areálu není pokoj který by vyhovoval naší smlouvě a to pokoj s manželskou posteli a dvěma přistýlkama a jediný způsob je připlatit si za bungalov. Připlatili jsme si teda 50USD. Bungalov byl krásný, ale jen do noci kdy v 1 ráno po příteli lezl šváb při rozsvícení světla jsme zjistili, že nebyl jediný , ale švábu a hmyzu tam bylo daleko víc. Při stížnosti na recepci nám řekli, že udělají postřik a mělo by to být vše v pořádku. Bylo na dva dny pak se znova objevili to jsme řešili tak že jsme je zabili a vyhodili na terasu. Další noc jsme nemohla spát a to jen z důvodu fobie ,kterou jsem si odtamtud přivezla kdy jsem opět viděla další šváby a brouky jak lezou po závěsech a zemi šla jsem ve 2 ráno na recepci a vyžadovala jsem vystříkaní pokoje. Bylo nám řečeno, že postřik udělají ale musíme jít ven i s dětmi . Mladší dceru jsme vzali do náruče 11 letou jsme vzbudili proběhlo vystříkání, ale další hodinu jsme museli čekat před bungalovem na vyvětrání. Když pánové co postřik prováděli odcházeli s úsměvem nám řekli že našli dalších 7 švábu což opravdu nebylo příjemné. Když jsem šla za našim delegátem a řekla jsem mu co prožíváme tak s úsměvem na tváří mi řekl že jsem v Africe a že to je normální. Dva dny před našim odjezdem se situace znova opakovala šla jsem za delegátem a prosila ho jestli by nám nemohli vystříkat pokoj že šváby a brouci se znova objevili. Delegát mi slíbil že pokoj vystříkají ,ale jak jsme se vrátili zpět do pokoje po vystříkaní nebylo ani památky a šváby a brouci si lozili vesele dál. Pán delegát semnou nesepsal žádný zápis ani se o něm nezmínil.


Produkt

Egypt,Mirage Bay resosrt aquapark


Požadované řešení

Finanční kompenzace ve výši 30-40% z celkové částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 23:56, před 6 lety

Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Pro vznik práva na slevu je nutné vytknout vadu bez zbytečného odkladu, nejlépe přímo u delegáta či u kontaktní osoby uvedené ve smlouvě nebo o potvrzení u zájezdu. Právo na slevu se může promlčet nejdříve za dva roky.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 22:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.