Společnost


Whitedog s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25607Puma pantofle

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2018, před 6 lety

Jana Pekárková

Znění stížnosti

Dobrý den, na eshopu Brands24.cz jsem si objednala pantofle Puma x SHANTELL MARTIN Leadcat White Sandals. Pantofle my přišly po 3.7. kdy byla objednávka vytvořena 9.7. jsem již společnost informovala o tom že jedna z pantoflí je větší než ta druhá. Bylo mi odpovězeno velmi strohým emailem, kde byl odkaz na jejich stránku na navrácení zboží. Zboží jsem odeslala kolem 16.7. a oni se mi vyjádřili až po urgencích zda vůbec dostali zboží zpět, kde první mail byl o tom že zboží přijali do reklamace což bylo s datem 19.7.. 14.8. mi napsali mail o zamítnutí reklamace. viz níže

MAIL s vyjádřením o reklamaci
Dobrý den Jana,

Po přezkoumání Vaší reklamace jsme dospěli k závěru, že se jedná o neoprávněnou reklamaci.


Povinností kupujícího je si zboží po převzetí vyzkoušet a zkontrolovat. V případě, že zboží vykazuje nějaké chyby, bylo třeba to hned nahlásit prodávajícímu emailem, nebo telefonicky. Na základě této zprávy prodávající zajistí doručení nového nenošeného zboží na sklad a následně navrátí zákazníkovi kupní cenu.

Bohužel Puma pantofle nám došly používané / nošeny a z toho důvodu není možné odstoupit od smlouvy nebo zboží vyměnit.



https://www.brands24.cz/obchodni.podminky



Při přebírání zboží má kupující povinnost zásilku zkontrolovat, případně poškození obalu nebo zboží ihned oznámit nejpozději do 3 dnů odejmutí doručení kurýrovi nebo prodávajícímu a sepsat o tom zápis. Pokud je zásilka viditelně poškozena nebo zničena, kupující je povinen bez převzetí zásilky ihned kontaktovat prodávajícího. V případě neshody dodaného zboží s objednávkou je kupující povinen tuto skutečnost neprodleně písemně oznámit prodávajícímu. Jakékoliv pozdější reklamace na množství a fyzické porušení zboží nebudou akceptovány.



Zboží Vám bude dnes navrácen zpět na adresu:

Jana Pekárková

Křížová 2598/4d

15000, Praha 5 – Smíchov




S pozdravem,

Brands24


Produkt

Puma x SHANTELL MARTIN Leadcat White Sandals


Požadované řešení

výměna zboží za kvalitní nebo navrácení celé částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2018 11:57, před 6 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2018 00:00, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.