Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost AXA Assistance je zapojena do programu Vratné peníze, kde nabízí slevu 30% z pojištění. Bohužel pokud si člověk nevšimne, že na svých webových stránkách prezentuje 50%, naletí na slevu z Vratných peněz a myslí si, že ušetřil. Právě jsem takto na pojištění přišla o 153Kč. Je to klamání zákazníka.
Vyrovnání rozdílné částky
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud uvede mylné informace nebo tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého konání či klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele v případě pojišťoven provádí Česká národní banka. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se k ČNB s podnětem. Více o podání na http://www.cnb.cz/cs/o_cnb/formular_obecny_dotaz/obecny_dotaz.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.