Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den chtela bych podat stiznost na kuryra O.,dnes 15.8.2018 mi dorucoval balik,kdyz zazvonil poprosila.jsem ho jestli by mi mohl balik.donest k bytu protoze chodim o berlich a mam doma tri male deti tak mi.odpovedel cituji NO TY KRASO ! Upozornuji ze nemusel jit po.schodech a jel vytahem tudiz mu nohy neupadly,slusne.jsem ho poprosila a mladik ktery byl jeste mladsi nez ja se choval tak ze ho to desne obtezuje a nekolikrat opakoval ze neni povinen mi to nekam nosit,ja se mu jeste omlouvala ale myslim,ze jednani bylo.dosti neslusne,a pokud se takto.chova i k nemohoucim.lidem tak by si to nemel dovolit,dekuji za vyrizeni a nejakou odpoved.Hegerova
Doruceni balickku
Reseni necham na vas ale rada nych odpoved na.stiznost
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok spotřebitelky, bude uzavřena.