Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25609Neochota,drzost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2018, před 6 lety

Veronika Hegerová

Znění stížnosti

Dobry den chtela bych podat stiznost na kuryra O.,dnes 15.8.2018 mi dorucoval balik,kdyz zazvonil poprosila.jsem ho jestli by mi mohl balik.donest k bytu protoze chodim o berlich a mam doma tri male deti tak mi.odpovedel cituji NO TY KRASO ! Upozornuji ze nemusel jit po.schodech a jel vytahem tudiz mu nohy neupadly,slusne.jsem ho poprosila a mladik ktery byl jeste mladsi nez ja se choval tak ze ho to desne obtezuje a nekolikrat opakoval ze neni povinen mi to nekam nosit,ja se mu jeste omlouvala ale myslim,ze jednani bylo.dosti neslusne,a pokud se takto.chova i k nemohoucim.lidem tak by si to nemel dovolit,dekuji za vyrizeni a nejakou odpoved.Hegerova


Produkt

Doruceni balickku


Požadované řešení

Reseni necham na vas ale rada nych odpoved na.stiznost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 11:51, před 6 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok spotřebitelky, bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.