Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#25611Záměna paliva vinou čerpací stanice Brno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2018, před 6 lety

Libor Tesařík

Znění stížnosti

Dobrý den předem děkuji za Váš čas, který tomuto dotazu budete věnovat. Jsem Váš předplatitel a stalo se mi, že jsem odebral palivo na ČS Albert Brno, kde jsem čerpal ze stojanu Natural 95, v němž byla omylem ČS nafta (Mediálně bylo řešeno).
Do dnešní doby mi ze strany Ahold nebyly uhrazeny náklady na narovnání stavu, kdy se přu o úhradu půjčovného za náhradní vozidlo (rozcházíme se v délce zápůjčky), výměnu oleje (rozdílný názor na nutnost tohoto kroku) a také za ušlý zisk a náklady spojené s vyřizováním (neuznávají, že mám nárok na kompenzaci nákladů na cestovné do a ze servisu a čas stráveny vyřizováním události). Jedná se o doplatek cca 6.000,-Kč, kdy mi částečně uhradili fakturu vystavenou autoservisem a na první stížnost mi doplatili část dalšího nároku (doplatek paliva, který byl v nádrži před tankováním).


Produkt

chybu na své straně uznali, pouze se přeme o náhradě škody


Požadované řešení

Doplatit mnou požadované minimální plnění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2018 14:59, před 6 lety

Dle § 2959 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Ust. § 2952 občanského zákoníku pak stanoví, že se hradí skutečná škoda a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk). K určení výše náhrady škody občanský zákoník v § 2955 dodává, že nelze-li ji přesně určit, určí ji podle spravedlivého uvážení jednotlivých okolností případu soud. Pokud tedy je mezi stranami spor o konkrétní výši náhrady, nelze bohužel doplnit jinou alternativu než civilněprávní řízení.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.