Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den předem děkuji za Váš čas, který tomuto dotazu budete věnovat. Jsem Váš předplatitel a stalo se mi, že jsem odebral palivo na ČS Albert Brno, kde jsem čerpal ze stojanu Natural 95, v němž byla omylem ČS nafta (Mediálně bylo řešeno).
Do dnešní doby mi ze strany Ahold nebyly uhrazeny náklady na narovnání stavu, kdy se přu o úhradu půjčovného za náhradní vozidlo (rozcházíme se v délce zápůjčky), výměnu oleje (rozdílný názor na nutnost tohoto kroku) a také za ušlý zisk a náklady spojené s vyřizováním (neuznávají, že mám nárok na kompenzaci nákladů na cestovné do a ze servisu a čas stráveny vyřizováním události). Jedná se o doplatek cca 6.000,-Kč, kdy mi částečně uhradili fakturu vystavenou autoservisem a na první stížnost mi doplatili část dalšího nároku (doplatek paliva, který byl v nádrži před tankováním).
chybu na své straně uznali, pouze se přeme o náhradě škody
Doplatit mnou požadované minimální plnění.
|
Tweet |
Dle § 2959 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Ust. § 2952 občanského zákoníku pak stanoví, že se hradí skutečná škoda a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk). K určení výše náhrady škody občanský zákoník v § 2955 dodává, že nelze-li ji přesně určit, určí ji podle spravedlivého uvážení jednotlivých okolností případu soud. Pokud tedy je mezi stranami spor o konkrétní výši náhrady, nelze bohužel doplnit jinou alternativu než civilněprávní řízení.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.