Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25614Neseriozní jednání s BE2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2018, před 6 lety

Lukáš Mauritz

Znění stížnosti

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.

Pokud jste dopodus nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo Vymáhací společnosti,

děkujeme Vám za pochopení.


S pozdravem,Oddělení pohledávek be2




Dobrý den.Tak toto je jediný e-mail poslaný snad člověkem,ale už se tam neuvádí více.Jinak všechny e-maily zasílal počítač.Psal jsem e-mailem na obě e-mailové adresy jak v Čr tak v Německu.Přestali se mnou komunikovat.Nenašel jsem ani jiný e-mail od vymahačské firmy.
BE2 se ve svých podmínkách prezentují následovně:

1) „Všem VIP členům nabízíme naši Záruku úspěchu. Garantujeme kontakt s minimálně 10 doporučenými potenciálními partnery. Zdarma prodlužujeme Vaše VIP členství do té doby, dokud nenavážete plnohodnotný kontakt s nejméně 10-ti uživateli be2.“K ničemu takovému nedošlo. Při nabízení služby jste se zavázali „zárukou úspěchu“. Vámi inzerovaná záruka není v souladu s obchodními podmínkami!§ 1812 odst. 1 občanského zákoníku hovoří jasně: „Lze-li obsah smlouvy vyložit různým způsobem, použije se výklad pro spotřebitele nejpříznivější“.
2) dle § 634/1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele, se dopouštíte klamavých obchodních praktik uveřejňováním profilových obrázků osob, které neodpovídají skutečnosti, a spotřebitel tak na základě toho činí kroky, které by jinak neučinil. Např. profil neodpovídá skutečnosti - na profilové fotce se nevyskytuje reálný uživatel.
3) bod 12. Proces vymáhání - "...pokud bude Váš případ předán k řešení externí vymáhací společnosti, bude o dané skutečnosti infomováno více úvěrových institucí (ku příkladu ČNB), co pravděpodobně ovlyvní Vaši úvěruschopnost." - Případ již byl předán na externí vymáhací společnost. Zároveň také informujete o předání na úvěrové instituce, např. ČNB. Na základě čeho/jakého zákona/jaké smlouvy jste předaly mé informace úvěrovým společnostem? ČNB a úvěrové společnosti ví o mém vztahu s Vámi? Popište to!
4) dTest prosím o vyjádření, jestli je standardní proces vymáhání kontaktování klienta emailem? Bez použití datové schránky či doporučeně poštou.

V případě, že nedojde k okamžitému odstoupení od smlouvy a společnost Be2 nedá podnět zastavení vydírání mé osoby, jsem připraven se spolu s dalšími poškozenými bránit (ti kteří veřejně vystupují na diskuzních fórech a sociálních sítích), a to mediální formou.

Doufám, že se nám již podaří zastavit tento veřejný podvod, a právo a spravedlnost se tak postaví na stranu podvedených.

Prosím společnost Be2 o vyjádření k jednotlivým bodům. A společnost dTest prosím o posouzení právního hlediska mého vyjádření, a zároveň také vyjádření této podvodné společnosti.


Děkuji.

Moje referenční číslo:CZ-2018-05-21-169468925-BE2-DN


Produkt

Službu jsem nevyužil ..


Požadované řešení

Vypovězení smlouvy, okamžitě přestat vydírat moji osobu a anulovat dluh.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 11:55, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Pokud by se skutečně na seznamce nevyskytovali žádní skuteční uživatelé, potom by se skutečně jednalo ze strany společnosti o nekalou obchodní praktiku ve formě klamavého konání, která je zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, zakázaná.

Oslovit klienta ohledně případné neuhrazené platby prostřednictvím e-mailu je možné, nicméně je nutné si uvědomit, že aby došlo k vymáhání prostřednictvím soudního exekutora, muselo by nejdříve proběhnout soudní řízení ukončené pravomocným rozsudkem, o čemž by spotřebitel musel být informován písemně. Dle nám dostupných informací k takovému postupu společnost ještě nikdy nepřistoupila.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2018 14:45, před 6 lety

ID: 169468925


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.8.2018 13:44, před 6 lety


Lukáš Mauritz

Dobrý den.Nevím kam se obrátit.BE2 mě neustále nutí k zaplacení částy jakousi Inkasní službou a stále si stojí za tím,že májí VOP v pořádku a v souladu se zákony.Dnes mi poslali tento e-mail a přímo na dTestu mi řekli ať zaplatím prý pro klid.Nebudu platit nic co jsem nevyužil. Zde je e-mail který mi poslali a kterým mi neustále vyhrožují.


Výpověď smlouvy
a deaktivace mého účtu.
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, vymáhací proces bude zastaven.

Potvrzujeme Vám, že automatická prolongace Vašeho Prémiového členství již byla vypovězená a po úhradě stávajícího dlužného poplatku již nebudou vymáhány žádné další pohledávky.

Dovolujeme si Vás upozornit, že v tomto okamžiku z důvodu uzavřené smlouvy a nezaplacené pohledávky nelze platební upomínky a další emailové notifikace zastavit. Platební upomínky a další emailové notifikace jsou automatizované pokud pohledávka není v plné částce uhrazena.

V momentě, jak bude Vaše platba přijata a zaevidována, může být smluvní vztah zrušen. Po obdržení konfirmace, že dlužná částka byla úspěšně zaevidována a přijata, budete moci svůj profil deaktivovat.

S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek be2


Už jsem opravdu bezradný
A i kdybych náhodou zaplatil,kde mám záruku že s nimi skončím na dobro a už o nich nikdy neuslyším ???
Oni píší jen to jak už to mají naučené a pořádná odpověď nikde.
Děkuji za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 15:55, před 6 lety

Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj stížnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2018 13:18, před 6 lety

ID: 169468925


Dobrý den.

V případě, že jste si své Prémiové členství nepřála prodloužit, bylo toto potřebné včas a řádně vypovědět (tj. zrušit jeho prodloužení).

Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, vymáhací proces
bude zastaven.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.8.2018 14:55, před 6 lety


Lukáš Mauritz

Všude kam se podívám,jsou ty samé odpovědi.A jelikož mě samotnému be2 neposlala zatím žádný vový e-mail,budu se tedy opakovat i já,jako 99% podvedených.Zde je recenze na seznamku be2,která je i na Blacklistu.

http://www.iseznameni.cz/podvodna-seznamka-be2-recenze-a-hodnoceni/


A ještě odpovím i takto:

1) „Všem VIP členům nabízíme naši Záruku úspěchu. Garantujeme kontakt s minimálně 10 doporučenými potenciálními partnery. Zdarma prodlužujeme Vaše VIP členství do té doby, dokud nenavážete plnohodnotný kontakt s nejméně 10-ti uživateli be2.“K ničemu takovému nedošlo. Při nabízení služby jste se zavázali „zárukou úspěchu“. Vámi inzerovaná záruka není v souladu s obchodními podmínkami!§ 1812 odst. 1 občanského zákoníku hovoří jasně: „Lze-li obsah smlouvy vyložit různým způsobem, použije se výklad pro spotřebitele nejpříznivější“.
2) dle § 634/1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele, se dopouštíte klamavých obchodních praktik uveřejňováním profilových obrázků osob, které neodpovídají skutečnosti, a spotřebitel tak na základě toho činí kroky, které by jinak neučinil. Např. profil neodpovídá skutečnosti - na profilové fotce se nevyskytuje reálný uživatel.
3) bod 12. Proces vymáhání - "...pokud bude Váš případ předán k řešení externí vymáhací společnosti, bude o dané skutečnosti infomováno více úvěrových institucí (ku příkladu ČNB), co pravděpodobně ovlyvní Vaši úvěruschopnost." - Případ již byl předán na externí vymáhací společnost. Zároveň také informujete o předání na úvěrové instituce, např. ČNB. Na základě čeho/jakého zákona/jaké smlouvy jste předaly mé informace úvěrovým společnostem? ČNB a úvěrové společnosti ví o mém vztahu s Vámi? Popište to!
4) dTest prosím o vyjádření, jestli je standardní proces vymáhání kontaktování klienta emailem? Bez použití datové schránky či doporučeně poštou.

V případě, že nedojde k okamžitému odstoupení od smlouvy a společnost Be2 nedá podnět zastavení vydírání mé osoby, jsem připraven se spolu s dalšími poškozenými bránit (ti kteří veřejně vystupují na diskuzních fórech a sociálních sítích), a to mediální formou.

Doufám, že se nám již podaří zastavit tento veřejný podvod, a právo a spravedlnost se tak postaví na stranu podvedených.

Prosím společnost Be2 o vyjádření k jednotlivým bodům. A společnost dTest prosím o posouzení právního hlediska mého vyjádření, a zároveň také vyjádření této podvodné společnosti.


Děkuji.

Moje referenční číslo:CZ-2018-05-21-169468925-BE2-DN


Produkt
Službu jsem nevyužil ..


Požadované řešení
Vypovězení smlouvy, okamžitě přestat vydírat moji osobu a anulovat dluh.Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 16:41, před 6 lety

Pokud by se skutečně na seznamce nevyskytovali žádní skuteční uživatelé, potom by se skutečně jednalo ze strany společnosti o nekalou obchodní praktiku ve formě klamavého konání, která je zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, zakázaná. Podobně se dá vyjádřit také k bodu č. 1). Jestliže společnost něco garantuje a garanci nedodrží, potom jde opět o klamavé konání.

K bodu č. 4) jsme se také vyjádřili již v našem původním komentáři.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2018 10:59, před 6 lety

ID: 169468925


Dobrý den.

Tzv. ''Záruka ůspěchu'' se vztahuje pouze na uživatele, kteří své Prémiové členství včas a řádně vypověděli (viz prosím přiložený Screenshot sekce FAQ).

Používání ilustrační fotografie se nám osvědčilo v případě, že klient si ještě nenahrál vlastní fotografii. Ilustrační foto je označené přeškrtnutým fotoaparátem, aby ostatní členové věděli, že nejde o skutečnou fotografii daného člověka.

V případě jakýchkoliv dotazů, spojených s procesem vymáhání dlužného poplatku, prosím kontaktujte Oddělení pohledávek na adrese collections@be2.com, respektive přímo společnost AWT, které byla Vaše pohledávka předána.

V rámci svého profilu na stránce be2 jste si prohlédl profily 13-ti uživatel, přečetl 11 zpráv a 13 zpráv odeslal.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.8.2018 16:57, před 6 lety


Lukáš Mauritz

Dobrý den.Dnes 27.8.2018 jsem uhradil společnosti be2 požadovanou částku a přikládám i doklad o zaplacení ( v příloze ).
Seznamku BE2 žádám aby potvrdila převzetí platby,deaktivovala a zrušila můj účet a smazala všechny mé údaje.A to tak,že se vyjádří sem na stránky dTestu,stejně tak jako na můj e-mail.
Už s touto seznamkou nechci mít nic společného.
Přikládám i přílohu o zaplacení.
S pozdravem Mauritz Lukáš.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 17:34, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na požadavek spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2018 17:44, před 6 lety

ID: 169468925


Dobrý den,

v zájmu urychlení evidence dlužného poplatku a smazání profilu prosím zašlete potvrzení o realizaci úhrady na adresu Oddělení pohledávek be2 (collections@be2.com),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.8.2018 20:47, před 6 lety


Lukáš Mauritz

Dobrý den.Na žádost BE2 jsem tak učinil a vše zaslal na BE2 pohledávky.
Žádám,aby se BE2 vyjádřila i sem na stránky dTestu,že bylo vše uhrazeno a můj účet i osobní data byly smazány a deaktivovány.Výpověď jsem již několikrát e-mailem zasílal.
Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 07:58, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2018 15:18, před 6 lety

ID: 169468925


Dobrý den,

platba dlužného poplatku byla již úspěšně zaevidovaná a vymáhací proces byl zastaven.

Automatická prolongace Vašeho Premium členství byla vypovězená a Váš profil byl smazán.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.9.2018 17:17, před 6 lety


Lukáš Mauritz

Hodnocení:

Komentář: Bez komentáře.....