Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#25615Nechuť vedoucího prodejny vrátit peníze za nekompletní a poškozenou věc.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2018, před 6 lety

Stanislava Hanušová

Znění stížnosti

Dne 14.8.2018 jsem koupila elektrické nůžky na živý plot 2v1 v prodejně LIDL - Nová Paka. Krabice byla již otevřená tak jsem požádala obsluhu o převázání obalu.
Dojela jsem s manželem domů otevřela krabici a návod - v balení chyběl popruh a klíč na montáž. Dále jsme zjistily že nejde namontovat druhý díl k této sadě - pila na větve. Trubka nástavce je větší a bylo vidět jak to již někdo před námi zkoušel nasazovat otřepy materiálu a zřejmě mu to nešlo a tak výrobek vrátil.
A tak jsem hned druhý den (dnes) šla výrobek vrátit že je nefunkční a nekompletní.
Chtěla jsem zpět peníze ale vedoucí přišla s reklamačním listem , že až za měsíc a že bylo zboží zlevněno - ale toto nebylo nikde uvedeno před koupí.
Kdyby se mě zboží porouchalo doma nic nenamítám s reklamační dobou ale koupila jsem si nefunkční a nekompletní kus tak chci peníze nazpět hned.
Navíc bydlím od prodejny 15 Km a zbytečně jed 3x tam a zpět je zbytečné.
Hanušová S.


Produkt

Nůžky na živý plot 2v1 , 291738 ,


Požadované řešení

Zaslání 1990- kč na účet , omluvu příslušné prodavačky . nebo slevu 1000-kč z ceny výrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2018 15:23, před 6 lety

Na webových stránkách spol. Lidl lze nalézt následující informaci: "Průmyslové zboží můžete vrátit s originálním pokladním dokladem ve lhůtě do 3 měsíců od jeho zakoupení v kterékoli prodejně Lidl v České republice. Zboží je nutné přinést v původním obalu, nepoškozené, nepoužité." Konkrétní důvody proč bylo přistoupeno k reklamaci, nikoliv k vrácení zboží oproti vrácení peněz neznáme a nedokážeme zhodnotit, a proto předáváme stížnost k vyjádření společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2018 10:44, před 6 lety

Dobrý den, paní Hanušová,

je nám líto, že výrobek nesloužil tak, jak měl. V tomto případě se však bohužel nejedná o vrácení zboží, za které by Vám kolegové v prodejně ihned vrátili peníze. Pokud byly tyto nůžky nefunkční, je nutné reklamační řízení a posouzení závady autorizovaným servisem. Ne kvůli tomu, že bylo zboží zlevněno, ale kvůli nedostatkům, které sama zmiňujete.V tomto případě tedy naši kolegové postupovali správně.

Mrzí nás to, momentálně však jinou možnost než reklamaci doporučit nemůžeme.

Děkujeme za pochopení a přejeme pokud možno poklidný zbytek dne.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.9.2018 18:56, před 6 lety


Stanislava Hanušová

Závěr - zboží mě vyměnily za nové , vedoucí prodejny dost prostořeká , raději se vyhnu této prodejně Nová Paka .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 09:33, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.