Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dne 14.8.2018 jsem koupila elektrické nůžky na živý plot 2v1 v prodejně LIDL - Nová Paka. Krabice byla již otevřená tak jsem požádala obsluhu o převázání obalu.
Dojela jsem s manželem domů otevřela krabici a návod - v balení chyběl popruh a klíč na montáž. Dále jsme zjistily že nejde namontovat druhý díl k této sadě - pila na větve. Trubka nástavce je větší a bylo vidět jak to již někdo před námi zkoušel nasazovat otřepy materiálu a zřejmě mu to nešlo a tak výrobek vrátil.
A tak jsem hned druhý den (dnes) šla výrobek vrátit že je nefunkční a nekompletní.
Chtěla jsem zpět peníze ale vedoucí přišla s reklamačním listem , že až za měsíc a že bylo zboží zlevněno - ale toto nebylo nikde uvedeno před koupí.
Kdyby se mě zboží porouchalo doma nic nenamítám s reklamační dobou ale koupila jsem si nefunkční a nekompletní kus tak chci peníze nazpět hned.
Navíc bydlím od prodejny 15 Km a zbytečně jed 3x tam a zpět je zbytečné.
Hanušová S.
Nůžky na živý plot 2v1 , 291738 ,
Zaslání 1990- kč na účet , omluvu příslušné prodavačky . nebo slevu 1000-kč z ceny výrobku.
|
Tweet |
Na webových stránkách spol. Lidl lze nalézt následující informaci: "Průmyslové zboží můžete vrátit s originálním pokladním dokladem ve lhůtě do 3 měsíců od jeho zakoupení v kterékoli prodejně Lidl v České republice. Zboží je nutné přinést v původním obalu, nepoškozené, nepoužité." Konkrétní důvody proč bylo přistoupeno k reklamaci, nikoliv k vrácení zboží oproti vrácení peněz neznáme a nedokážeme zhodnotit, a proto předáváme stížnost k vyjádření společnosti.
Dobrý den, paní Hanušová,
je nám líto, že výrobek nesloužil tak, jak měl. V tomto případě se však bohužel nejedná o vrácení zboží, za které by Vám kolegové v prodejně ihned vrátili peníze. Pokud byly tyto nůžky nefunkční, je nutné reklamační řízení a posouzení závady autorizovaným servisem. Ne kvůli tomu, že bylo zboží zlevněno, ale kvůli nedostatkům, které sama zmiňujete.V tomto případě tedy naši kolegové postupovali správně.
Mrzí nás to, momentálně však jinou možnost než reklamaci doporučit nemůžeme.
Děkujeme za pochopení a přejeme pokud možno poklidný zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Závěr - zboží mě vyměnily za nové , vedoucí prodejny dost prostořeká , raději se vyhnu této prodejně Nová Paka .
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.