Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
VS 5291 6401 73 CHCI SE ZEPTAT O JAKÝ DLUH JDE PSALA JSEM ŽE JSEM BYLA V NEMOCNICI A ŽE UŽ NECHCI NIC ZASÍLAT NEVÍM PROČ JE MI POŘÁD ÚČTOVANÝ SAMÉ POPLATKY PROSÍM O ZDĚLENÍ JSEM NA TOM PO ZDRAVOTNÍ STRÁNCE ŠPATNĚ DĚKUJI HRKOTOVÁ
Č VS5291 6401 73 MÁTO BÝT NĚJAKÝ KRÉM
JÁ SE NECHCI STĚŽOVAT JE SE CHCI DOMLUVIT O NĚJAKÉ MENŠÍ ČÁSTCE CO MÁM UHRADIT JESTLI BY TO NEŠLO
|
Tweet |
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím soudního exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.
Dle obchodních podmínek společnosti Courlux International SA může spotřebitelka kupní smlouvu kdykoliv vypovědět, a to zasláním písemné výpovědi prodávajícímu na adresu zákaznického servisu v ČR, případně telefonicky na uvedených kontaktech. Prodávajícího lze písemně kontaktovat přes zákaznický servis v ČR pro značku Visage d'Or: P.O. Box č. 54, 225 54 Praha 025. Telefonicky lze informace získat na tel.: 283 08 08 06, fax 283 93 39 69, e-mail: cz@courlux.com. Při veškeré komunikaci se zákaznickým servisem je vhodné uvést své zákaznické číslo.
Vzhledem k tomu, že společnost Courlux International SA nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitelka uhradit musela.
Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitelka jí není proto povinna přebírat. Bude-li jí jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.
Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Na adresu zákaznice paní Jany Hrkotové byla odeslána pouze jedna jediná zásilka s pleťovým krémem značky Visage d'Or, který dodává firma Courlux. Paní Hrkotová si tento krém objednala sama po internetu, a to již v září roku 2017. Tento kvalitní pleťový krém ve standardním balení 40 ml obdržela paní Hrkotová zcela zdarma, na vyzkoušení. Jediné, co bylo potřeba uhradit, bylo poštovné a balné za doručení zásilky, která byla odeslána ze Švýcarska. Původní datum splatnosti faktury na toto poštovné ve výši 89 Kč, bylo do 24. 11. 2017. Do tohoto data paní Hrkotová nezaplatila, takže firma Courlux jí zaslala nejdříve upomínku formou SMS, poté následovala 1. písemná upomínka a 2. písemná upomínka. Ani na jednu z těchto výzev paní Hrkotová bohužel nereagovala, takže firma Courlux předala její pohledávku na inkasní kancelář Intrum, za účelem dalšího vymáhání. K tomuto kroku došlo dne 28. 2. 2018. Od tohoto dne má její dlužnou částku ve své správě právě tato inkasní kancelář Intrum.
Jelikož paní Hrkotová dluží dlouhodobě, narůstají úroky z prodlení a také administrativní poplatky spojené s vymáháním dluhu. Nyní je nezbytně nutné, aby se paní Hrkotová obrátila přímo na inkasní kancelář Intrum, a aby uhradila neprodleně v celku, nebo podle splátkového kalendáře, pokud se na něm dohodne, svoji dlužnou částku v plné výši na účet inkasní kanceláře Intrum. Zde je telefonický kontakt: 406 002 002 - linka pro dlužníky.
Ze strany zákaznického servisu pro firmu Courlux můžeme pouze potvrdit, že zasílání veškerých produktů na adresu paní Hrkotové, zákaznické číslo: 74634926328, bylo ukončeno dne 25. 6. 2018.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.