Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Aniž bych si zapla mobilní data, odečte mi to 19kč. Zajímalo by mě, jak je to vůbec možný? Začínám z toho být pěkně naštvaná a už uvažuji i o změně operátora. Včera, dne 14.8.2018 jsem si dobyla kredit a po pár minutách na to mi to vzalo 19kč za připojení k internetu. A to jsem si data ani nezapla! A dnes (15.8.2018) se to stalo opět. Není to ani po prvé, co se mi to stalo. Kontrolovala jsem, zda jsem si je vážně skutečně nezapla, ale není tomu tak.
Byla bych ráda, kdyby jste s tím něco udělali. Mrzí mě, že mi to takhle bere kredit kvůli mobilním datům, které jsem si ani nezapla.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s poplatkem, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci poplatku je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne, kdy byl poplatek za poskytnutou službu naúčtován. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.