Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, chci přednostně u Vaší společnosti podat stížnost na nevyžádané služby a informace v anglickém jazyce při mém přihlášení do mého emailu. Tyto se nepravidelně a bez mého vyžádání opakují, což mě limituje při mé soukromé korespondenci, ale i při mých dalších aktivitách, čímž mi vzniká ztrátou času nemalá finanční a újma. Tento problém řeší, již po několikáté a dále jej nehodlám snášet. Nabízí se mnoho dalších právních řešení, ale spoléhám se na lidské jednání, což by mělo být na prvním místě.
Při otevírání emailu se email neotevře, ale v anglickém jazyce se nabízí další služby a zabezpečení, o které jsem si nikdy nežádal a nežádám.
Jen a pouze při mém přihlášení k emailu, aby se email bez dalších průtahů otevřel.
|
Tweet |
Společnost Seznam.cz, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými uživateli. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Společnost nám sdělila, že dotazy uživatelů zodpovědí operátoři její technické podpory. Ti taktéž nabídnou pomocnou ruku při řešení problémů spojených s využíváním jejích služeb. Kontakty viz: http://onas.seznam.cz/cz/kontaktujte-nas/technicka-podpora/. V případě sporu se může právní zástupce protistrany obrátit přímo na právní oddělení společnosti.
Spotřebitel má taktéž možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.