Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#25628Ignorace a pozdní dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2018, před 6 lety

Tereza Mlynářová

Znění stížnosti

Dobrý den,
před měsícem jsem na Alze udělala velký nákup spotřebičů ze dvou důvodů:
- doposud jsem byla s Alzou spokojená
- měli jste všechno na skladě a já potřebovala dodat co nejdříve (i jsem si připlatila za dopravu)

Nicméně zboží bylo dodáno o 4 dny později, což pro mě znamenalo náklady na dělníky, kteří mi montovali kuchyn navíc.

Dvakrát jsem volala na vaši linku, že chci kompenzaci a dvakrát mi bylo řečeno, že se to řeší, ale dodnes mi nikdo nedal vědět ani větu. Tahle ignorace doopravdy zhoršuje celkové vaše služby.

Ráda bych i nadále u vás nakupovala, ale pokud se tyto dvě nepříjemnosti bez kompenzace nevyřídí, myslím, že už nikdy já ani moje rodina u vás nenakoupíme.

DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ,
Mlynářová


Produkt

Kuchyňské spotřebiče


Požadované řešení

Požaduji kompenzaci za pozdní dodání spotřebičů, která mě stála peníze za prostoje dělníků.
Dále aspon nějakou omluvu za ignoraci na moje dvě výzvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 18:59, před 6 lety

Nebylo-li zboží dodáno v ujednaném čase, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Pokud by spotřebitelce vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohla by žádat po společnosti náhradu této škody. Musela by však prokázat, že jí škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 17:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.