Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Tato společnost mi zaslala email, kde požaduje zaplacení 2.674,-Kč za neuhrazené členství.
Profil jsem chtěl zrušit, ale jediná možnost dle nich je FAXem.
Tímto způsobem nemám možnost jak realizovat výpověď. Dle mého názoru je to znemožnění výpovědi.
Členství u nich nechci a nevidím důvod proč jim platit za něco, co jsem si neobjednal.
Smazání profilu, zastavení vymáhání údajného dluhu, výpověď jejich služeb.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Řadu informací v souvislostí s řešením svého problému může spotřebitel nalézt také v příručce Evropského spotřebitelského centra zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/
ID: 168345322
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date, kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 26/12/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
........................
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@c-date.cz, mějte však prosím na paměti, že proces vymáhání dlužného poplatku to neovlyvní,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.
Na společnost jsem poslal písemnou výpověď.
Dosud jsem od nich ale neobdržel reakci na ukončení smlouvy.
ID: 168345322
Dobrý den.
Poslední emailová zpráva byla z Vaší registrační emailové adresy přijatá ke dni: 22.08.2018.
Tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené (mějte však prosím na paměti, že proces vymáhání dlužného poplatku za období 26.01.2018 - 26.07.2018 to neovlyvní),
děkujeme Vám.
Dobrý den.
Požadoval jsem po Vás zrušení celého členství, účtu i vymazání všech mých a se mnou spojených dat.
Tímto Vás tedy žádám znovu o zrušení celého členství, účtu i vymazání všech mých a se mnou spojených dat.
Děkuji.
ID: 168345322
Dobrý den.
Viz prosím komentář ze dne 28.08.2018:
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@c-date.cz, mějte však prosím na paměti, že proces vymáhání dlužného poplatku to neovlyvní,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.
Na místo zrušení členství a vymazání dat jak jsem požadoval, po mě firma začala vymáhat přes externí agenturu Intrum Czech s.r.o. částku 95,20 EUR.
V rámci urychlení ukončení sporu jsem tuto částku dne 19.10.2018 uhradil společnosti Intrum na její účet. Do dnešního dne mi C-Date nezaslalo žádné vyjádření.
Žádám společnost o vyjádření a konečné ukončení tohoto sporu.
Děkuji.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Bohužel mi společnost stále neodpověděla na mou žádost o smazání všech dat, které o mě vedou. Několikrát jsem je o to žádal emailem i zde v komentáři.
Vzhledem k tomu, že mají ode mne vše zaplacené a přišel mi od nich tento potvrzovací email ze dne 23.22.2018:
-----------------------
"Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Platba dlužného poplatku byla již úspěšně zaevidovaná, vymáhací proces byl zastaven.
Vaše Prémiové členství již nebude prodloužené.
Přejeme Vám hezký a úspěšný den.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek"
-----------------------
Nemají právo a důvod vést mé data nadále v databázi.
Žádám tímto znovu o smazání mého profilu a všech dat vztahujících se k mé osobě.
Děkuji.
Pokud si spotřebitel nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dalé "nařízení GDPR").
Společnost je dle uvedeného ustanovení povinna bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti a o výmaz účtu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.