Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Minulý týden (7.8.2018) jsme na pobočce Mirošovická 697 zakoupili vířivou vanu INTEX PureSpa +Plus WHS 1100.
Bohužel nám po instalaci a zapojení do provozu přestal správně fungovat proudový chránič na přívodním kabelu.
Situace je taková, že je řídící jednotku téměř nemožné připojit do sítě. Byly vyzkoušeny různé polohy, různé zásuvky, různá denní doba. Spínač občas vydrží 30 sec, občas 2min, většinou nelze nahodit vůbec. Déle než dvě minuty ještě nevydržel.
Po kontaktování vašeho Customer-Service jsme se s hrůzou dozvěděli, že z důvodu napuštění nelze vířivku vrátit, a že musíme věc řešit reklamací skrze servisní centrum.
Vana má tunu, žádný servis prý nejezdí. Musíme vše vypustit a z důvodu evidentně vadného kabelu(spínače) dát řídící jednotku k reklamaci. V půlce srpna měsíc trvající reklamační řízení (dle internetových recenzí navíc, omlouvám se, nepříliš chválené) nedává žádný smysl. Jednotky bychom se dočkali v září a to můžeme rovnou vše sbalit a uložit na zimu.
Nabízel jsem možnost okamžité výměny kus za kus, nicméně slečna na lince dokolečka opakovala(četla) frázi o postupu zavezení výrobku do servisního centra. Nebyla schopna předat jediný telefonní kontakt či navrhnout alternativní řešení.
V zastoupení INTEXu mi bylo sděleno, že vadný chránič přepětí se občas u některého kusu vyskytne a že se to řeší klasicky na počkání servisní výměnou.
Bohužel však v tomto případě musím kontaktovat vás a řešit věc s prodejcem. Navíc, pokud si nechám (odborným technikem) na místě vyměnit vadný spínač, bude to mít efekt úmoru záruční lhůty.
Připadá mi naprosto nesmyslné přijít uprostřed léta na měsíc (opět usuzuji z recenzí) trvající reklamační řízení z důvodu zakoupení vadného kusu.
Problém může být samozřejmě i jiného rázu (vadná celá řídící jednotka). I v tomto případě bych ocenil výměnu na místě za funkční kus.
INTEX PureSpa +Plus WHS 1100
Servisní technik by měl dorazit, a na místě vyměnit vadný kus.
|
Tweet |
Pro uplatnění reklamace vady na věci, se kterou se obtížně manipuluje, není nutné, aby spotřebitel zajistil přepravu věci do provozovny prodávajícího. Postačí, pokud se prodávající se spotřebitelem domluví na jiném způsobu, na základě kterého bude možné rozhodnout o oprávněnosti reklamace, např. na základě fotografií, videa natočeného spotřebitelem, prohlídky servisním technikem v místě bydliště spotřebitele apod.
Trvá-li prodávající na dodání vadné věci do některé z provozoven prodávajícího, může spotřebitel následně vymáhat po prodávajícím účelně vynaložené náklady spojené s reklamací (demontáž věci, přeprava věci, montáž věci zpět na místo). Více informací ohledně reklamace objemných výrobků je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-2352/dtest-jak-na-reklamace-objemnych-vyrobku.
Pokud byl dodán vadný výrobek, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Vznikla-li porušením této smluvní povinnosti spotřebitelovi škoda, má spotřebitel možnost žádat po prodávajícím náhradu této škody. Spotřebitel musí prokázat, že prodávající porušil svou smluvní povinnost (dodal vadný výrobek) a že mu kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího byla způsobena újma na majetku (škoda).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.