Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#25641Zvýšení tarifu bez mého vědomí

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2018, před 6 lety

Lenka Fedičová

Znění stížnosti

Dobrý den, po ukončení zákaznické smlouvy dne 14.7.2018 na 290,- Kč/měs. mi byl nastaven bez mého vědomí tarif na 1116,- Kč /měs. Okamžitě jsem díky jednání změnila operátora, číslo bylo přeneseno 25.7.2018 k operátorovi T-mobile. Nyní mi přišlo od Vodafonu vyúčtování za 1116 Kč (č. 546039706) , ačkoli jsem tento tarif nezačla využívat a byl mi nastaven pouze 11 dní, a fakturujete mi plnou (nikoli poměrnou) částku na tarif, který jste mi nastavili svévolně. Vaše operátoka mi ústně sdělila, že budete fakturovat pouze poměrnou částku z této sumy. Toto jednání považuji v rozporu s dobrými mravy a obchodním zákoníkem. Prosím o revizi vaší faktury, jinak se budu nucena s touto vaší nekalou obchodní praktikou obrátit na Českou obchodní inspekci, případně další instituce.


Produkt

Tarif na míru - fér


Požadované řešení

Zpětné nastavení jiného tarifu dle mého souhlasu a vyučtování poměrné částky za 11 dní (ne za celý měsíc). O přenos čísla jsem zažádala již 16.7. 2018


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 19:18, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka se závěrečným vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2018 15:24, před 6 lety

Hezký den, paní Fedičová,

rádi vystavené Vyúčtování zkontrolujeme. Abychom se na to mohli podívat, napište nám prosím na socialmediacz@vodafone.com a uveďte kontaktní telefon, na který bychom Vám mohli zavolat. Děkuji.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2018 20:43, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.10.2018 22:18, před 6 lety


Lenka Fedičová

Hodnocení: