Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, po ukončení zákaznické smlouvy dne 14.7.2018 na 290,- Kč/měs. mi byl nastaven bez mého vědomí tarif na 1116,- Kč /měs. Okamžitě jsem díky jednání změnila operátora, číslo bylo přeneseno 25.7.2018 k operátorovi T-mobile. Nyní mi přišlo od Vodafonu vyúčtování za 1116 Kč (č. 546039706) , ačkoli jsem tento tarif nezačla využívat a byl mi nastaven pouze 11 dní, a fakturujete mi plnou (nikoli poměrnou) částku na tarif, který jste mi nastavili svévolně. Vaše operátoka mi ústně sdělila, že budete fakturovat pouze poměrnou částku z této sumy. Toto jednání považuji v rozporu s dobrými mravy a obchodním zákoníkem. Prosím o revizi vaší faktury, jinak se budu nucena s touto vaší nekalou obchodní praktikou obrátit na Českou obchodní inspekci, případně další instituce.
Tarif na míru - fér
Zpětné nastavení jiného tarifu dle mého souhlasu a vyučtování poměrné částky za 11 dní (ne za celý měsíc). O přenos čísla jsem zažádala již 16.7. 2018
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka se závěrečným vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den, paní Fedičová,
rádi vystavené Vyúčtování zkontrolujeme. Abychom se na to mohli podívat, napište nám prosím na socialmediacz@vodafone.com a uveďte kontaktní telefon, na který bychom Vám mohli zavolat. Děkuji.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: