Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 7.8.2018 jsem se zaregistrovala u společnosti be2, prémiové členství jsem uhradila elektronicky dne 13.8.2018 na zkušební dobu, jeden měsíc(žádné zmínění o automatickém prodloužení s úhradou.) Dne 14.8.2018 mi od společnosti přišel e-mail, že za měsíc od zaktivování prémiového členství mi automaticky na tři měsíce, je členství prodlouženo a zároveň automaticky převedou z mého účtu peníze částku 2240,- Kč.Okamžitě jsem tuto situaci začala řešit, tím, že jsem zaslala společnosti na uvedený e-mail: zakaznickyservis@singles50 odstoupení od smlouvy a ukončení prémiového členství. Přišla automatická odpověď, zda-li nechci změnit heslo a zda-li mi odpověď nepomohla, tak mám odpovědět na e-mail. Odpověď jsem zaslala na rychlý e-mail, bez odpovědi společnosti. Naskenovala jsem v tomto případě formulář k odstoupení od smlouvy( vytiskla jsem si ho ve všeobecných podmínkách společnosti) vyplněný s podpisem, zpracovala jsem písemně ukončení dle pokynů společnosti( všechny údaje, které jsou třeba)s podpisem a zaslala na zmiňovaný e-mail.Do této doby žádná odpověď.Dne 16.8.2018 jsem vše písemně zaslala doporučeně s dodejkou na adresu, kterou jsem vám uvedla. Jelikož čtu stížnosti o uživatelů a paní na poště za přepážkou mě oznámila, že dopis se mi může vrátit. Což se může stát, když společnost psaní nepřevezme. To uplyne, již měsíc a peníze mi mohou automaticky odejít z účtu a náhrada není zpět, jelikož jsem dostala od společnosti informaci o automatické úhradě. Kdyby společnost zareagovala ihned, mohla jsem již být bez registrace a neztrácet čas a možná i peníze.
Děkuji za pomoc, jsem z tohoto přístupu společnosti smutná. Martina
ukončit prémiové členství a již neprodlužovat a již žádnou úhradu společnosti z mých peněz
zrušení profilu
zrušení foto
zrušení osobních údajů u společnosti
vymazání z databáze společnosti
písemný doklad o ukončení prémiové členství a zrušení inzerátu
deaktivovala jsem profi, stále aktivní
deaktivovat profil
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz (z popisu stížnosti vyplývá, že tak již spotřebitelka učinila) či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177039484
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 149 Kč ke dni 17.08.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené a Váš profil byl smazán.
Děkuji.
Hodnocení: