Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25642Odstoupení od smlouvy, ukončení prémiového členství, zrušení inzerátu včetně profilu a osobních údajů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2018, před 6 lety

martina brodilová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 7.8.2018 jsem se zaregistrovala u společnosti be2, prémiové členství jsem uhradila elektronicky dne 13.8.2018 na zkušební dobu, jeden měsíc(žádné zmínění o automatickém prodloužení s úhradou.) Dne 14.8.2018 mi od společnosti přišel e-mail, že za měsíc od zaktivování prémiového členství mi automaticky na tři měsíce, je členství prodlouženo a zároveň automaticky převedou z mého účtu peníze částku 2240,- Kč.Okamžitě jsem tuto situaci začala řešit, tím, že jsem zaslala společnosti na uvedený e-mail: zakaznickyservis@singles50 odstoupení od smlouvy a ukončení prémiového členství. Přišla automatická odpověď, zda-li nechci změnit heslo a zda-li mi odpověď nepomohla, tak mám odpovědět na e-mail. Odpověď jsem zaslala na rychlý e-mail, bez odpovědi společnosti. Naskenovala jsem v tomto případě formulář k odstoupení od smlouvy( vytiskla jsem si ho ve všeobecných podmínkách společnosti) vyplněný s podpisem, zpracovala jsem písemně ukončení dle pokynů společnosti( všechny údaje, které jsou třeba)s podpisem a zaslala na zmiňovaný e-mail.Do této doby žádná odpověď.Dne 16.8.2018 jsem vše písemně zaslala doporučeně s dodejkou na adresu, kterou jsem vám uvedla. Jelikož čtu stížnosti o uživatelů a paní na poště za přepážkou mě oznámila, že dopis se mi může vrátit. Což se může stát, když společnost psaní nepřevezme. To uplyne, již měsíc a peníze mi mohou automaticky odejít z účtu a náhrada není zpět, jelikož jsem dostala od společnosti informaci o automatické úhradě. Kdyby společnost zareagovala ihned, mohla jsem již být bez registrace a neztrácet čas a možná i peníze.
Děkuji za pomoc, jsem z tohoto přístupu společnosti smutná. Martina


Požadované řešení

ukončit prémiové členství a již neprodlužovat a již žádnou úhradu společnosti z mých peněz
zrušení profilu
zrušení foto
zrušení osobních údajů u společnosti
vymazání z databáze společnosti
písemný doklad o ukončení prémiové členství a zrušení inzerátu
deaktivovala jsem profi, stále aktivní
deaktivovat profil


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2018 19:33, před 6 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz (z popisu stížnosti vyplývá, že tak již spotřebitelka učinila) či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.8.2018 12:08, před 6 lety

ID: 177039484


Dobrý den.

Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 149 Kč ke dni 17.08.2018 refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené a Váš profil byl smazán.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.8.2018 13:22, před 6 lety


martina brodilová

Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.9.2018 14:44, před 6 lety


martina brodilová

Hodnocení: