Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
17.06.2018 jsem zakoupila na internetovém obchodě Rájprádla.cz dámské a pánské plavky zaplaceno celkem 881kč.Zboží jsem reklamovala 20.06.2018 s tím,že chci vrátit peníze.. Byl mě přiznán dobropis 1131802207 dne 27.06.2018, \ bude Vám částka zaslána dle zvoleného způsobu (na účet, nebo poštovní poukázkou na adresu) do 14 dnů / .Kontaktuji majitele M. V. mobilem 774 449 111 slibuje okamžité odeslání peněz na účet . Nereaguje na email kde jsem urgovala vrácení platby je vždy vytvořen pouze požadavek a to 000801, 000388, ale do dnešního dne mě peníze nebyly vráceny.
Objednávka - 331716321 Dámské dvoudílné plavky Marko Hilary M-371 Ribes (4) Bordó Pro plnější poprsí Dámské dvoudílné plavky Marko Hilary M-371 Ribes (4) Bordó Pro plnější poprsí RED/85E/2XL / PL-DP01705/RED/85E/2XL / 575 Kč Pánské plavky Gwinner Adi V Modré Pánské plavky Gwinner Adi V Modré LIGBLU/XL / PL-PP00142/LIGBLU/XL / 276 Kč Dobírka 30Kč
vyplacení platby za vrácené zboží
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.