Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Protože tisíc znaků včetně mezer je málo, tak to velmi zkrátím. Registrace u seznamky "pojdmeflirtovat" ,abych zjistil co nabízí během tří dnů zdarma. Nemožnost zrušení registrace ani možnost ukončení druhý den, aby se neprodloužilo členství. Za měsíc platba 500 za nic. Abych měl pokoj a ukončil to, zaplatil jsem kartou a znovu ukončit to zase nešlo. A tak je to pořád dokola. Pak ještě platba i s poplatkem za inkasní firmu. Zase jsem zaplatil s příslibem zrušení mého profilu. Zase nic zrušeno. Další platba v eurech do švýcarské banky, text pouze v angličtině odmítám zaplatit, pak platba v eurech z Drážďan pouze německy,nezaplatím. Další platba v eurech do Mnichova, advokátní kancelář Auerwittethiel, perfektní čeština, nezaplatím. Nic jsem po seznamce nechtěl, nebylo mi normálně umožněno registraci a profil zrušit. Přesto jsem kvůli klidu zaplatil 2 krát, ale nebudu platit do nekonečna.
Ukončit vše se společností Paidwings ag a (" pojdmeflirtovat"). Zrušit vymáhání jakékoliv dluhu. Peníze, které ode mne dostali, nebudu vymáhat zpět!
|
Tweet |
Podle čl. 5 odst. 2 Podmínek užití společnosti Paidwings AG může uživatel placené služby vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.