Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25648Travel Service, a.s.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2018, před 6 lety

Zdeňka Marková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 26.7.2018 jsem cestovala leteckou společností do Heraklionu na dovolenou
avšak let QS1302 s předpokládaným odletem 12:20 se opozdil. Do cílové destinace
jsem odcestovala až ve 15:35, což činí 3 hodiny a 15 minut zpoždění, toto zpoždění
přesahuje limit nutný k nároku na finanční odškodnění dle nařízení (EC) 261/2004
stanovující pravidla náhrad a pomoci cestujícím v letecké dopravě.

E-mail byl zaslán letecké společnosti dne 9.8.2018 a do dnešního dne jsem neobdržela žádnou odpověď.


Požadované řešení

Na základě nařízení a splněných podmínek pro kompenzaci vás žádám k uhrazení
odškodnění ve výši 250 EUR.
Prosím vás o uhrazení celkové sumy na účet 2033992113/0800 během příštích 15
dní


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 19:54, před 6 lety

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Cestující, jehož let byl významně zpožděn (cestující dosáhne cílového místa určení o tři nebo více hodin později, než je původně plánovaný čas příletu), obdrží dle čl. 7 nařízení ve světle rozsudku Soudního dvora Evropské unie ze dne 19. listopadu 2009, Sturgeon (C-402/07 a C-432/07), náhradu ve výši 250 EUR u všech letů o délce nejvýše 1500 kilometrů, 400 EUR u všech letů v EU delších než 1500 kilometrů a u všech ostatních letů o délce od 1500 kilometrů do 3500 kilometrů, 600 EUR u všech ostatních letů.

Podrobný formulář stížnosti pro uplatnění nároku při zrušení letu, zpoždění letu nebo odepření nástupu na palubu zpracovala Evropská komise jako praktický návod postupu při stížnosti u leteckého dopravce, viz. http://ec.europa.eu/transport/passengers/air/doc/complain_form/eu_complaint_form_cs.pdf

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.