Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
A opět pokračujete v nepřetržitém řetězci klamání zákazníka na Hutmíkovi kdy už po páte stejná situace. prto jenom skopíruji a jenom zeměním datum předešlé stížnosti:
Dne 16. 8. 2018 jsem jel vlakem Hutník EX545 z Prahy pravidelný odjezd 18:24. Ten vtip co jste připojili na konec soupravy a vydávali ho vůz první třídy mne opět nepobavil. Měl totiž ve standardu první třídy zpoždění takových 20 let. Svoji historičnost dokladoval absencí klimatizace a také absencí WIFI.
Nepřítomnost klimatizace při den ode dne stoupající teplotě je opravdu nekomfortní a protože strávit v takové jedničce cestu by bylo utrpení tak jsem raději strávil cestu ve vagonu druhé třídy kde byla klimatizace a oželel nápoj i tiskoviny.
Kompenzaci ve formě voucheru mi je jako majiteli karty in100 prakticky k ničemu tak jsem ji nepožadoval.
Je to opakované nedodržování parametrů služby a vnímám to jako klamání zákazníka když u tohoto vlaku ČD inzerují přítomnost vagónu první třídy.
První třída
Finanční kompenzace
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.