Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25654Výzva k vyzvednutí zásilky - doporučený dopis vhozena do schránky poslední den lhůty pro vyzvednutí na poště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2018, před 6 lety

daniela cizkova

Znění stížnosti

Včera večer (16.8.2018) jsem ve schránce našla Výzvu (modro bílá verze) k vyzvednutí doporučeného dopisu RR807441622CZ na poště Praha 69 do 16.8.2018. Výzva je datována 1.8.2018, doručovatel B. L.. Vzhledem k tomu, že jsem od 1.8.2018 v pracovních dnech vždy v Praze a schránku kontroluji každý den, nechápu, jak je možné, že tuto výzvu jsem obdržela až včera (poslední den lhůty pro vyzvednutí zásilky), tj. bez možnosti vyzvednutí doporučeného dopisu. Na uvedených telefonních číslech telefon nikdo nezvedá (tel. č. 954311935, 954311837), ačkoli se tam od osmé hodiny ranní pokouším dovolat opakovaně.
Není to poprvé, co výzvy chodí opožděně (např. týden po datu uvedeného doručení, nebo přijde opakovaná výzva (žlutá) aniž by přišla první (modrobílá)). Vždy jsem si stěžovala na Poště 69, kde mi řekli, že tuto stížnost nemůžou přijmout, že se mám obrátit na doručovací poštu na Petřinách.


Produkt

Doručování doporučeného dopisu


Požadované řešení

Vrácení zásilky zpět adresátovi, a zajištění řádného a včasného předávání výzev adresátům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 20:00, před 6 lety

Podle čl. 40 odst. 2 poštovních podmínek může odesílatel nebo adresát do jednoho roku od podání zásilky u kterékoliv pošty reklamovat její dodání. Reklamovat doručení zásilky lze tedy na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.