Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
18.7.2018 jsem v AAA Auto v pobočce Teplicích zakupoval auto, podepsal smlouvu a s autem odjel. 25.7. jsem obdržel SMS, že doklady k vozidlu mi byly odeslány. Jelikož mám ve smlouvě, že přepis vozidla musím uskutečnit do deseti dnů, jinak se vystavuji pokutě až 50tis korun, vzal jsem si v práci služební volno, jak mi dovoluje zákon.
Bohužel mi žádné doklady na mojí adresu nepřišly. Poté jsem odjel na dva týdny pryč a očekával jsem, že společnost svou chybu napraví a doklady odešlou znovu, nebo mě budou kontaktovat, jaký problém vznikl a jak se bude dále pokračovat.
To jsem čekal marně a musel jsem si tam zavolat po čtrnácti dnech sám, tam mi operátorka sdělila, že normálně nevolají a proč jsem si nezavolal já, když jsem neobdržel doklady...
Na základě tohoto jednání jsem chtěl po společnosti kompenzaci škody, která mi vznikla a to tím, že momentálně nemám možnost doložit, jak jsem služební volno čerpal, a proto mi budou strženy dny z řádné dovolené. Proto mi znovu volali a kompenzaci mi nabídli povinnou výpravu do auta. Tato kompenzace není pro mě adekvatní.
Proto, bych rád odstoupil od smlouvy za její porušení (VI. odst. 3 Prodávající se zavazuje odeslat doklady bez zbytečného odkladu).
Spz-2AI1473
Kompenzace škody, která mi vznikla, nebo odstoupení od smlouvy za její porušení, nebo za porušení zakona.
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno příslušenství k věci (osvědčení o technické způsobilosti vozidla), jež mělo být podle kupní smlouvy dodáno, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může dle § 1978 odst. 1 občanského zákoníku druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou ji strana poskytla výslovně nebo mlčky.
Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. V takovém případě se kupní smlouva ruší od počátku a smluvní strany jsou si povinny vrátit poskytnutá plnění. Z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu doporučujeme spotřebiteli, aby veškerou komunikaci s prodávajícím vedl písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (doporučeně s dodejkou).
Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost (dodat příslušenství k věci v dohodnuté době), mohl by spotřebitel žádat náhradu škody, která mu v souvislosti s porušením smlouvy ze strany společnosti vznikla. Spotřebitel musí v takovém případě prokázat, že mu škoda vznikla a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti a vznikem škody.
Vážený pane Hendrichu,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně výsledku Vaší reklamace již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den paní Míková,
stížnost jsem zasílal písemně na adresu Vaší firmy a také e-mailem. Druhý den se mi ozval pán, bohužel pro mě, jednalo se stále o stejného člověka, který mi nabízel kompenzaci škody reflexní vestu a opět mi zopakoval, že jeho nabídka stále trvá a tudíž nabízí zase reflexní vestu. Slušně jsem jeho nabídku odmítnul a nyní čekám, až mi přijde písemně oficiální vyjádření a poté budu celou záležitost dál řešit.
Pokud bych to tedy měl shrnout, spokojený rozhodně nejsem a také mě žádným způsobem nenaplňují tyto tahanice, kterých bude pravděpodobně zase o jednu na víc.
S pozdravem
Jiří Hendrich
Vážený pane Hendrichu,
mám informaci, že se kolegové Vaší věcí znovu zabývali. Záležitost byla tedy znovu posouzena a mám informaci, že byste o výsledku měl být informován dopisem.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den paní Mílková,
dopis jsem opravdu obdržel a stojí v něm, cituji: ,,celá věc byl projednána s odpovědným manažerem a v daném případě nezjistila společnost žádné pochybení a proto byl požadavek na náhradu vzniklé škody zamítnut”.
Ačkoliv jsem celou věc řešil telefonicky se čtyřmi zaměstnanci Vaší společnosti a dále byla stížnost odeslána pomocí formuláře na Vašich stránkách, tak je jasně vidět, že věc nebyla řádně projednána. Protože ve všech případech, jsem celý problém vždy do detailu vysvětlil, bohužel jsem to už nenapsal do dopisu, který jsem odesílal na adresu Vaší společnosti, očekával jsem, že nahráváné hovory k něčemu slouží.
Když jsem vybíral auto, denně jsem měl tři telefonáty od Vašich zaměstnanců a nyní, když se řeší problém, žádný telefonát který by celou situaci jsem už neobdržel.
Proto musím konstatovat, že jsem stále nespokojený s řešením této situace. Nyní znovu odešlu dopis na adresu Vaší firmy, kde uvedu celý problém znovu a připojím i slevový kupón na nákup dalšího vozu, který jsem jako projev dobré vůle od Vás obdržel. Po této zkušenosti, nemám v úmyslu zakoupit v AAA Auto další vozidlo.
S pozdravem
Jiří Hendrich
Dobrý den,
společnost trvá na z původním výsledku reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.