Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěl bych Vás požádat o zrušení prémiového účtu a členství na stránce C-Date. Nechci dále jejich služby využívat, z důvodu neprůhlednosti služeb. Účet jsem si založil 11.8.2018 a zaplatil jsem týdenní poplatek 180Kč. Bohužel moje chyba byla, že jsem si nepřečetl obchodní podmínky, které i po přečtení úplně nechápu. Pochopil jsem, že budu muset platit dál. Bohužel jsem nenašel ani kontakt na firmu a tak jsem se obrátil s žádostí o pomoc na Vás.
seznamovací agentura
zrušení prémiového účtu a členství na stránce C-Date
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177162898
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 11/09/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den, děkuji za pomoc jen bych se ještě chtěl zeptat, jestli budu muset něco doplatit, abych se nedostal do zbytečných problémů. Ještě jednou děkuji s pozdrave P.E.
ID: 177162898
Dobrý den.
V rámci Vašeho profilu na C-date není evidovaný žádný nedoplatek,
děkujeme Vám.
Děkuji za informaci a za výborně odvedenou práci.
S pozdravem P.E.
Na základě výše uvedených informací stížnost uzavíráme s dosažením dohody.