Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 26.7.2018 jsem objednal pod číslem objednávky 9918960798 tyčový mixer, který dorazilo 27.7.2018. Ihned pri rozbalovani bylo jasne, ze toto zboží jiz nekdo vracel, bylo nepouzitelne, pri zapnuti vydavalo drnčivé zvuky a vibrovalo tak, že by jej slo pouzit na stavbe pri rozbijení betonu.
Prakticky ve stejny den, kdy jsem zbozi objednal zmizelo toto z eshopu, ze neni skladem a za par dni nelze tento produkt na tomto eshopu vubec najit, takze je jasne, ze to bylo posledni kus a chteli se jej zbavit.
Obratem, tedy 30.7.2018 jsem zboží odeslal zpět spolu s formulářem na odstoupení od smlouvy na adresu uvedenou na tomto formulari.
Dle trackovani DPD byla zasila dorucena na adresu uvedenou na formulari dne 31.7.2018.
Prodejce tvrdí, ze zasilku nema a že se asi někde ztratila po cestě nebo ve skladu a že je to muj problem :-)
V příloze zasílám potvrzení objednávky, v druhe priloze adresa kam bylo zboží odeslano a ve treti vypis o doručení.
MSM67160 - Bosch MSM 67160
Vrácení financí na bankovní účet, který byl uveden na formulari o odstoupení od smlouvy a to včetně dopravného, které jsem uhradil, celkem tedy 1116,- KČ.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal.
Pokud spotřebitel může prokázat, že prodávajícího o odstoupení od smlouvy informoval a že zboží prodávajícímu odeslal a prodávající jej převzal, je prodávající povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě. Pokud tak neučiní, může spotřebitel navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Jurajdo,
mrzí nás komplikace s vrácením zboží.
Odstoupení od smlouvy jsme vyřídili a uhrazenou částku vrátili na Váš účet.
Pevně věříme, že během Vašeho příštího nákupu se nám podaří přesvědčit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.
S pozdravem
OKAY CZ
Hodnocení:
Komentář: Ne, opravdu mně nic nepřesvědčí v tom, abych zde ještě někdy koupil i blbou tužkovou baterii. Pokud bych to neřešil zde, tak by řešení bylo - "máš smůlu blbečku, stejně víme, že 1100,-KČ nebudeš nikde řešit".
Omyl, napsat pár emailů mně nestálo nic než pár minut času a musím uznat, že jsem se při některých odpovědích do emailu i upřímně zasmál, jaké bludy jste schopni vypustit do světa :-)
Ale - stačilo si vyměnit přibližně 10 emailů a vše se změnilo. Fakt vám to stálo se handrkovat o blbou stovku za dopravu, kdy bylo od začátku jasné, že stejně nemáte pravdu?
Jen se tím utvrdilo, že Okay patří k odpadu českých obchodů.