Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#25670Nevrácené peníze při vrácení zboží z eshopu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2018, před 6 lety

Hynek Jurajda

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 26.7.2018 jsem objednal pod číslem objednávky 9918960798 tyčový mixer, který dorazilo 27.7.2018. Ihned pri rozbalovani bylo jasne, ze toto zboží jiz nekdo vracel, bylo nepouzitelne, pri zapnuti vydavalo drnčivé zvuky a vibrovalo tak, že by jej slo pouzit na stavbe pri rozbijení betonu.

Prakticky ve stejny den, kdy jsem zbozi objednal zmizelo toto z eshopu, ze neni skladem a za par dni nelze tento produkt na tomto eshopu vubec najit, takze je jasne, ze to bylo posledni kus a chteli se jej zbavit.

Obratem, tedy 30.7.2018 jsem zboží odeslal zpět spolu s formulářem na odstoupení od smlouvy na adresu uvedenou na tomto formulari.

Dle trackovani DPD byla zasila dorucena na adresu uvedenou na formulari dne 31.7.2018.

Prodejce tvrdí, ze zasilku nema a že se asi někde ztratila po cestě nebo ve skladu a že je to muj problem :-)

V příloze zasílám potvrzení objednávky, v druhe priloze adresa kam bylo zboží odeslano a ve treti vypis o doručení.


Produkt

MSM67160 - Bosch MSM 67160


Požadované řešení

Vrácení financí na bankovní účet, který byl uveden na formulari o odstoupení od smlouvy a to včetně dopravného, které jsem uhradil, celkem tedy 1116,- KČ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 09:04, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal.

Pokud spotřebitel může prokázat, že prodávajícího o odstoupení od smlouvy informoval a že zboží prodávajícímu odeslal a prodávající jej převzal, je prodávající povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě. Pokud tak neučiní, může spotřebitel navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.10.2018 10:01, před 6 lety

Vážený pane Jurajdo,

mrzí nás komplikace s vrácením zboží.

Odstoupení od smlouvy jsme vyřídili a uhrazenou částku vrátili na Váš účet.

Pevně věříme, že během Vašeho příštího nákupu se nám podaří přesvědčit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.

S pozdravem

OKAY CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.10.2018 12:59, před 6 lety


Hynek Jurajda

Hodnocení:

Komentář: Ne, opravdu mně nic nepřesvědčí v tom, abych zde ještě někdy koupil i blbou tužkovou baterii. Pokud bych to neřešil zde, tak by řešení bylo - "máš smůlu blbečku, stejně víme, že 1100,-KČ nebudeš nikde řešit".

Omyl, napsat pár emailů mně nestálo nic než pár minut času a musím uznat, že jsem se při některých odpovědích do emailu i upřímně zasmál, jaké bludy jste schopni vypustit do světa :-)

Ale - stačilo si vyměnit přibližně 10 emailů a vše se změnilo. Fakt vám to stálo se handrkovat o blbou stovku za dopravu, kdy bylo od začátku jasné, že stejně nemáte pravdu?

Jen se tím utvrdilo, že Okay patří k odpadu českých obchodů.