Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.6.2018 mě navštívil pan Sebastien Malina s vizitkou 2TE s tím,že mě nabídne pouze nabídku zapojení se do soutěže o levnější dodávky energií.
Dal mě podepsat několik formulářů psaných malým písmem / mám slabší zrak,nosím brýle /.Bohužel mě neřekl,že podepisuji i plnou moc.
Sdělil mě,že až mě přijde nabídka levnější energie,pak se rozhodnu,zda nabídku přijmu anebo ne.
Ovšem po nějaké době mě přišla závazná smlouva o dodávce elektřiny od společnosti Centropol ,kam jsem ihned volala,že chci smlouvu zrušit.
Smlouva ovšem zrušit u této společnosti nelze,musela bych se obrátit na
společnost Envona,která však při nedodržení smlouvy účtuje vysoké penále.
Oklamaná a znechucená jednáním onoho pána se obracím na vás s tím co mám nyní dělat.Dodavatele nechci měnit a nevím kam se obrátit o radu.
Manžel je rozhodnutý podat na společnost Envona,kterou zastupoval pan Malina trestní oznámení,i když na vizitce měl 2TE.
Prosím o vyřízení mé stížnosti.
Marie Chocholatá
Jiráskova 973 53002 Pardubice
Byla mě nabídnuta od společnosti Centropol elektřina Garance 24,produktová řada KAMARÁD
Žádám o zrušení smlouvy od společnosti Centropol Energy SEa zároveň potrestání
pana Sebastiena Maliny,protože mě uvedl v omyl,prostě mě podvedl!!!!!
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.