Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na Vás se stížností na dnešní doručování balíku přes službu EMS - balík byl důležitý, proto jsme zvolili toto expresní dodání. Dodání mělo proběhnout mezi 8-14 hodinou - když nás nikdo nekontaktoval ani v 15 hodin, začali jsme obvolávat. Na dopravce se nebylo možné dovolat a v call centru nám bylo sděleno, že balík je na cestě. Po 3 hodinách jsme se dovolali na hlavní poštu Depo, kde nám bylo sděleno, že balík byl předán již v deset hodin ráno - komu? To jsme nevěděli. Je šest hodin večer a máme pouze indicie od dopravce, že to tedy skutečně někomu ve firmě předal a nás momentálně čeká hledání komu. Jak se toto vůbec může stát? Přece nemůže balík převzít nikdo jiný, než adresát a doručovatel, by si měl pohlídat, komu balíček předává. Není to první nedoručení, proto se tímto loučím se službou České pošty.
Pohlídat si a kontrolovat, komu předává doručovatel balík. Informovat o doručení předem - uváděli jsme telefonní kontakt.
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (dle čl. 40 poštovních podmínek) nebo jinou reklamaci (dle čl. 43 poštovních podmínek).
Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.