Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
V pátek 17.8. bylo zpoždění na trase Praha - Plzeň. V patecnich odpolednich hodinách lze zpoždění očekávat, avšak po půl hodině čekání jsem se snažila získat informace na přepážce, kde mě slečna odbyla s tím, ze kolega situaci zjišťuje a peníze se nevrací. Když bylo zpoždění hodinové, tak jsem obdržela tu samou informaci. Po 70 minutách prijel autobus, nikde žádná informace o odjezdu ani odjezd nebyl vyhlášen.
Linka Praha - Plzeň, 13:40
Vracení peněz, sleva z jízdného
|
Tweet |
Zákon sám nepřiznává spotřebitelům nárok na náhradu škody v případě zpoždění spoje. Smluvní podmínky společnosti v určitých případech přiznávají spotřebitelům konkrétní práva, která jsou uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich. Tyto podmínky jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Dle smluvních podmínek má spotřebitelka nárok na vrácení jízdného, zpozdí-li se spoj o více než 120 min. V daném případě se však jedná o zpoždění menší.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.