Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
psal jsem firmě C-Date zavčasu o zrušení prodloužení premium členství na email: ochrana@c-date.cz a na email mi nikdo neodpověděl a dnes se mi z účtu strhlo 2394Kč. Tímto bych chtěl firmu C-Date nejprve požádat o vrácení peněz, protože email, byl odeslán včas a ještě má firma C-Date čas transakci zrušit (do 24.8.2018). Pokud firma C-Date peníze nevrátí, budu nucen postupovat jinou cestou, protože jsem firmě email o zrušení prlodloužení premium členství posílal včas tj. 14 dní před vypršením, přesněji 2.8.2018, jestli u Vás někdo email přehlédl,pochopím omluvu z Vaší strany, může se to stát, pokud je toto taktika firmy, že emaily záměrně ignoruje, aby inkasovala, tučnou částku za nic, bude se situace muset řešit jinak.
Žádám o vyjádření firmu C-Date a vyřešení této situace.
registrační email: h4uzwot@gmail.com C-Date ID: IGIDVC24
Děkuji za odpověď.
Premium členství
Vrácení peněz a zrušení účtu
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl a tato smlouva následně zanikla, získala společnost majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale odpadl. Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.