Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#25686Mms místo sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2018, před 6 lety

Jan Grček

Znění stížnosti

V minulém vyučtování mi byla účována na čísle 7xx xxx xxx mms, ačkoli jsem žádnou neposílal. Na prodejně mi vysvětlili, že šlo asi o dlouhou SMS. Včera mi mnželka ze stejného mobilu zaslala krátkou, SMS -jedno slovo :"FAJN" a ta byla zase uvedena jako MMS u odesilatele i příjemce 6xx xxx xxx. Tak se zvašuje obrat a zisk?? Navíc jsem od včerejška již 4krát volal tuto reklamaci a vždy to skončilo hudbou při přepojování na asistenta,kterou jsem vždy po 5.minutách ukončil.


Požadované řešení

Žádám nápravu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 08:52, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s poplatkem, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci poplatku je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne, kdy byl poplatek za poskytnutou službu naúčtován. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.