Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
V našem vagónu nefungovala klimatizace ani žádná ventilace, a bylo to v jednom z nejteplejších dní v roce, takže to bylo velice nepříjemné i nebezpečné. Všichni se potili a ovívali a divím se, že nás tam pár neomdlelo, mě určitě na omdlení bylo, a to jsem relativně zdravý člověk. Musela jsem opakovaně vycházet do vedlejšího vagónu a stát tam na chodbičce, abych se ochladila.
V minulosti se mi zase stalo, že vagón byl extrémně chladný, kde se každý balil do svetru nebo bundy, pokud měl.
Low cost jízdenka
Neposílat ne plně funkční vagóny v extrémních teplotách, mít vždy fungující klimatizací a správně nastavenou teplotu, prosím. Také prosím o navrácení peněz za jízdenku.
|
Tweet |
Podle čl. 3 odst. 1 Smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. vzniká cestujícím v případě nefunkčního topení/klimatizace nárok na kompenzaci, pokud je nebude možné přesunout do jiného vozu s funkčním topením/klimatizací a budou nuceni cestovat ve voze s nefunkčním topením/klimatizací. Kompenzace činí až do výše 100 % ze zaplacené ceny jízdenky.
S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, e-mailem na: reditel@regiojet.cz, telefonicky na čísle: +420 222 222 221 nebo jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.