Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25687Žádné větrání/klimatizace/vzduch

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2018, před 6 lety

Monika Kopecká

Znění stížnosti

V našem vagónu nefungovala klimatizace ani žádná ventilace, a bylo to v jednom z nejteplejších dní v roce, takže to bylo velice nepříjemné i nebezpečné. Všichni se potili a ovívali a divím se, že nás tam pár neomdlelo, mě určitě na omdlení bylo, a to jsem relativně zdravý člověk. Musela jsem opakovaně vycházet do vedlejšího vagónu a stát tam na chodbičce, abych se ochladila.
V minulosti se mi zase stalo, že vagón byl extrémně chladný, kde se každý balil do svetru nebo bundy, pokud měl.


Produkt

Low cost jízdenka


Požadované řešení

Neposílat ne plně funkční vagóny v extrémních teplotách, mít vždy fungující klimatizací a správně nastavenou teplotu, prosím. Také prosím o navrácení peněz za jízdenku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 09:36, před 6 lety

Podle čl. 3 odst. 1 Smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. vzniká cestujícím v případě nefunkčního topení/klimatizace nárok na kompenzaci, pokud je nebude možné přesunout do jiného vozu s funkčním topením/klimatizací a budou nuceni cestovat ve voze s nefunkčním topením/klimatizací. Kompenzace činí až do výše 100 % ze zaplacené ceny jízdenky.

S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, e-mailem na: reditel@regiojet.cz, telefonicky na čísle: +420 222 222 221 nebo jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 22:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.