Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25690Odstoupení od smlouvy a zrušení členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2018, před 6 lety

Barbora Vostradovská

Znění stížnosti

dne 18.8. mi z mého osobního účtu byla stržena částka ve výši 2.247,- bez mého svolení. Žádám proto o okamžité odstoupení od smlouvy.

Prosím zároveň o navrácení finančního obnosu zpět na můj účet a to z následujících důvodů:

- při aktivaci členství na jeden měsíc mi řádně nebyly sděleny podmínky týkající se dalších plateb nebo doby trvání závazku. Dále jsem nebyla informována ohledně uchování mých platebních údajů Vaši společností. Informace tohoto typu mi nebyly doručeny na potvrzený email, ani jiným způsobem (písemně), což považuji za nepřípustné.


Produkt

Academic singles


Požadované řešení

Přeji si ukončit členství, nepřeji si žádnou další úhradu této společnosti,přeji si navrácení příslušné částky zpět na účet a zrušení profilu a vymazání všech osobních údajů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2018 00:05, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitelka vyzve, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2018 17:12, před 6 lety

ID: 176207672


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic Singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2018 17:27, před 6 lety


Barbora Vostradovská

Společnost odpověděla:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).

Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.

Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.

Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.

V případě, že si přejete vypovědět automatickou prolongaci svého VIP členství, dodržte prosím výpovědní proces ve svém profilu. Tato zpráva NEBUDE akceptovaná jako platná forma výpovědi.

Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslána v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.

Pojďme se podívat, jak byste mohli jednoduše své členství zrušit. Akceptujeme žádosti o výpověď které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána.

Nezapomeňte prosím uvést Vaše celé jméno a emailovou adresu, abychom Váš profil mohli identifikovat a odpovědět Vám v co nejkratším čase.

Po zpracování výpovědi obdržíte potvrzovací email s datem vypršení Vašeho členství. Pokud tento email neobdržíte neváhejte nás opět kontaktovat.

Zde jsou možnosti, jak nám zaslat Vaší podepsanou výpověď:

Příloha emailu (.pdf .jpg nebo .gif) přímo odpovědí na tento email.
Fax: 00420 227203713
Poštou: BE2 S.à.r.l. 13, rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg


S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau



-—————————
Reakce:

Dobrý den,

dle screenshotu, který jste přiložili, bylo možné od prodloužení VIP členství odstoupit do 4 dnů (od jeho prolonagce). Členství jsem uhradila a členkou se stala 18. 7. 2018. Ještě během dneška (20. 8. 2018) a zítřka tak běží právo na výpověď smlouvy, kterou zasílám v příloze. Žádám o okamžité odstoupení od smlouvy a navrácení finančního obnosu zpět na můj účet. Lhůta výpovědi (4-dnů) z mé strany byla takto dodržena. Prosím o informaci, kdy bude moje žádost o ukončení zpracována a potvrzení o jejím ukončení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2018 10:17, před 6 lety

Jestliže spotřebitelka zaslala výpověď požadovanou formou a ve lhůtě, tedy postupovala dle instrukcí společnosti, je členství vypovězeno.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2018 15:06, před 6 lety

D: 176207672


Dobrý den,

Výpověď je potřebné učinit nejpozději 4 dny před vypršením stávajícího Prémiového členství - viz prosím také část 8 Všeobecných obchodních podmínek be2, dostupných zde: https://www.be2.cz/info/vop a potvrzení o realizaci úhrady, zaslané ke dni 18.07.2018,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.8.2018 15:16, před 6 lety


Barbora Vostradovská

Hodnocení:

Komentář: Jednání společnosti je překvapující. Pokud by se podávala hromadná žaloba, ráda se přidám.