Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#25691Rozvody motoru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2018, před 6 lety

Richard Frohlich

Znění stížnosti

Dobry den prosim o radu ohledne rozvodu v motoru pred 3 dny jsem koupil opel insignii 2010 189tis.a nejaky drobny.Hned nasledujici den mi po ujeti cca 50 km zacal motor ztracet vykon a rozsvitila se mi kontrolka motoru.Ihned jsem se obratil na servis a diagnostiku....vysledek byl jasny rozvody v hajy a zpatna komunikace s pocitacem...prvni cena cca 20. tis.Zajel jsem do prodejny v chomutove kde jsem to nahlasil.Manazer rekl ok,sepisem to.....Pote mi oznamil at si s tim odjedu a sam si to opravim nekde v servisu a pockam jestli mi to jejich pojistovna proplati.Po ujeti cca 1 km se zacaly ozivat i divne zvuky od motoru....Zajel jsem do dalsiho servisu kde mi bylo oznameno ze rozvody minimalne 47. tis.a k tomu jeste klapani ventilu.a odhad podle zvuku ze jede tak na 2 at 3 valce....Muzete mi poradit co s tim?predem dekuji za odpoved.


Produkt

Motor pred smrti a nikdo me o nicem neinformoval,i kdyz o tom jiste vedeli.


Požadované řešení

Mohu odstoupit od smlouvy?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 14:20, před 6 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy (vadu nelze odstranit nebo ji nelze odstranit ve lhůtě 30 dní) a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby u společnosti uplatnil reklamaci a postupoval v souladu s pokyny prodávajícího. Dále spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny prostředky, na základě kterých by prokázal svůj nárok u soudu (fotodokumentace, smluvní dokumentace, vyjádření servisu, atd.). Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2018 16:32, před 6 lety

Vážený pane Frohlichu,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně výsledku Vaší reklamace již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2018 10:10, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2018 21:36, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.