Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobry den prosim o radu ohledne rozvodu v motoru pred 3 dny jsem koupil opel insignii 2010 189tis.a nejaky drobny.Hned nasledujici den mi po ujeti cca 50 km zacal motor ztracet vykon a rozsvitila se mi kontrolka motoru.Ihned jsem se obratil na servis a diagnostiku....vysledek byl jasny rozvody v hajy a zpatna komunikace s pocitacem...prvni cena cca 20. tis.Zajel jsem do prodejny v chomutove kde jsem to nahlasil.Manazer rekl ok,sepisem to.....Pote mi oznamil at si s tim odjedu a sam si to opravim nekde v servisu a pockam jestli mi to jejich pojistovna proplati.Po ujeti cca 1 km se zacaly ozivat i divne zvuky od motoru....Zajel jsem do dalsiho servisu kde mi bylo oznameno ze rozvody minimalne 47. tis.a k tomu jeste klapani ventilu.a odhad podle zvuku ze jede tak na 2 at 3 valce....Muzete mi poradit co s tim?predem dekuji za odpoved.
Motor pred smrti a nikdo me o nicem neinformoval,i kdyz o tom jiste vedeli.
Mohu odstoupit od smlouvy?
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy (vadu nelze odstranit nebo ji nelze odstranit ve lhůtě 30 dní) a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby u společnosti uplatnil reklamaci a postupoval v souladu s pokyny prodávajícího. Dále spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny prostředky, na základě kterých by prokázal svůj nárok u soudu (fotodokumentace, smluvní dokumentace, vyjádření servisu, atd.). Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Frohlichu,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně výsledku Vaší reklamace již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.