Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Obracím se na vás se stížností na společnsot C-date, která zneužívá toho, že většina lidí nečte obchodní podmínky. Stejně jako většina jsem si za poplatek 199,- předplatil na 3 měsíce Premiové členství, ovšem už nikde jsem si nevšiml nic o automatickém prodlužování prémiového členství. Výsledek vypadá tak, že jsem zaplatil sice 199 kč ale 27.2. (2018) si společnost strhla z mého účtu částku 1797 kč, za další 3 měsíce opět 28.5. 1797 kč. Na jejich stránkách jsem se registroval 26.10. 2017. Výpověd je možná jen písemně na adresu kdesi v Lucembursku, i když na svých stránkách uvadí emaily service@c-date.cz a ochrana@c-date.cz, podle kterých by mělo být možné účet vymazat. Neexistuje podle VOP při placené službě jiný způsob výpovědi smlouvy, než písemné podání, což považuji z jejich strany jen za způsob jak co nejvíce ztížit zrušení účtu při prémiovém členství. Z mé strany strany vidím jedíné rešení a to zrušení mé současné kreditní karty a pořízení si nové abych společnosti C-date zabránil ve strhávání dalších částek prostřednictvím mé karty. Navíc dle jejich podmínek by se měla posílat výpověd v písemné formě faxem, který v dnešní době nikdo dávno nepoužívá, což považuji za nehoráznou drzost toto chtít v dnešní době internetu a další důkaz jejich neférového jednání jen trik jak odstoupení od služby premium, na které neferově vydělávají co nejvíce zkomplikovat.
Děkuji
Marek Holinka
Zrušení mého účtu a služby premium u společnosti C-date, následně zrušení všech mých osobních údajů a platebních údajů, které má společnost C-date v databázi. Zrušení účtu běžným způsobem hodným 21. století a ne posíláním faxem u kterého si nemůžete být jistí zda vůbec dané číslo existuje
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 166099636
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 26.10.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den
Dlužná částka byla zaplacena převodem na níže uvedený účet již 20.9. na emailovou adresu collection@interdatesa.com jsem vám také zaslal i výpis z účtu jako důkaz o zaplacení. Dále vás tímto žádám o zastavení služby premium a jejího prodlužování, jak bylo uvedeno v předchozím upozornění od vás z 15.9. viz. citace:
Vyvarujte se prosím dalšího navýšení částky a převeďte dlužný poplatek nejpozději do: 21.9.2018. Jakmile bude platba dlužného poplatku z naší strany přijata, bude případ uzavřen a od Vás již nebudou požadovány žádné další poplatky. Automatická prolongace Vašeho VIP členství byla již vypovězená. Své VIP členství budete moci využívat až do konce vypršení jeho platnosti, anebo budete moci svůj profil definitivně smazat. V druhé upomínce, kde požadujete peníze do 28.9. se ale píše: "Jakmile bude plná výše platby z naší strany přijata, bude případ uzavřen a přístup k Vašemu prémiovému členství bude obnoven" Vzhledem k vašem odpovědím zde na Vašestížnosti.cz je evidentní že tu všichni komunikujeme s robotem, proto vás žádám o vyjádření fyzické osoby a ne robota, který automaticky generuje odpovědi. Vaší společnost jsem informoval o vypovězení smlouvy 20.8. Ve vaši odpovědi bylo, že v nastavení je možné stáhnout výpovědní e-mail, nic takové v nastavení není a ani z vaší strany nebylo nic takového zasláno a ani ted nemám možnost se do nastavení dostat a tento formulář získat. Na základě vyjádření v první upomínce viz. citace: Jakmile bude platba dlužného poplatku z naší strany přijata, bude případ uzavřen a od Vás již nebudou požadovány žádné další poplatky. Automatická prolongace Vašeho VIP členství byla již vypovězená. Toto beru jako poslední platbu, proto aby bylo možné vypovědět službu Premium a její prodlužování a následně celý účet smazat. Žádám vás o zaslání výpovědního formuláře. Pokud mi bude z vaší strany zamezeno jakýmkoliv způsobem získat výpovědní formůlář, bez kterého dle vás není možné od smluvního vztahu odstoupit dle vašich slov z emailu z 21.8. viz. citace "Vaše členství je možné ukončit faxem, poštou, nebo emailem. Nezáleží na tom, jakou formu výpovědi si zvolíte, pokud bude zajištěno, že nám Váš online výpovědní formulář byl zaslán včas a podepsán", pošlu vám mailem písemné odstoupení od smlouvy v PDF formátu, dle platných zákonů ČR. Pokud i toto bude pro vás problém a nebudete to akceptovat jako vypovězení členství předám tento případ ESC (Evropské spotřebitelské centrum), nejsem vám již dlužen žádné peníze, což mohu prokázat výpisem z účtu!!!!
S pozdravem
Marek Holinka
Marekrudeman@seznam.cz
ID: 166099636
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum a Oddělení pohledávek C-date.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.