Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, rád bych ukončil VIP členství u internetové seznamky be2. Mé jméno Pavel Dvorský. Chci zrušit VIP( premium), abych nemusel již nic dále platit a také chci smazat svůj profil na této seznamce. Dopis vypovídající mě ukončení na téhle seznamce sem již odeslal a i přesto mi byla částka znovu stržena
Chci okamžitě zrušit VIP (premium) a smazat svůj profil.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu ukončil v souladu se smluvními podmínkami, nebyla společnost oprávněna účtovat poplatek za další prodloužení členství. Pokud tak učinila, získala majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod již odpadl). Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu (bezdůvodně se obohatila), je povinna tento majetkový prospěch vydat spotřebiteli bezprostředně poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval.
Byla-li platba uhrazena prostřednictvím platební karty, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peněžní prostředky zpět. Spotřebitel by si měl uchovat všechny dokumenty prokazující, že smlouva byla skutečně ukončena.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 172614841
Dobrý den.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené. Vaše Prémiové členství je platné do 11/11/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.