Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25696Zrušení VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2018, před 6 lety

Pavel Dvorsky

Znění stížnosti

Dobrý den, rád bych ukončil VIP členství u internetové seznamky be2. Mé jméno Pavel Dvorský. Chci zrušit VIP( premium), abych nemusel již nic dále platit a také chci smazat svůj profil na této seznamce. Dopis vypovídající mě ukončení na téhle seznamce sem již odeslal a i přesto mi byla částka znovu stržena


Požadované řešení

Chci okamžitě zrušit VIP (premium) a smazat svůj profil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 11:15, před 6 lety

Pokud spotřebitel smlouvu ukončil v souladu se smluvními podmínkami, nebyla společnost oprávněna účtovat poplatek za další prodloužení členství. Pokud tak učinila, získala majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod již odpadl). Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu (bezdůvodně se obohatila), je povinna tento majetkový prospěch vydat spotřebiteli bezprostředně poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval.

Byla-li platba uhrazena prostřednictvím platební karty, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peněžní prostředky zpět. Spotřebitel by si měl uchovat všechny dokumenty prokazující, že smlouva byla skutečně ukončena.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2018 14:40, před 6 lety

ID: 172614841


Dobrý den.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené. Vaše Prémiové členství je platné do 11/11/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 09:42, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 16:31, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.