Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#25699Rozdilna cena jizdenek, nedostatek mist

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2018, před 6 lety

Kristýna Mitríková

Znění stížnosti

Dne 19.8. 2018 jsem si na strankach zistovala cenu jizdenek Brno - Praha v 15:25.
Byla mi nabidnuta seniorska jizdenka, ale u kasi mi rekli ze to jsou ceny na zari, jenze na internetu o tom nebyla ani zminka.. Pote kdyz jsme si vzala teda 3x dospely, tak jsem dve jizdenky mela za 169Kc a jednu za 349Kc. Coz mi bylo vysvetleno ze jedna jizdenka tak naskocila.. pote jsme si tedy sli sednout do autobusu.. a nebylo jedno misto na ktere jsme meli narok.. S pritelkyni jsme museli sedet na jedne sedacce..


Produkt

Spoj cislo 915, Praha- Košice a zpět odjezd z Brna 15:25


Požadované řešení

Adekvatni reseni.. rezervace mist, stejne ceny jizdneho atd.. pro me vraceni jedne ceny jizdenky..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 10:33, před 6 lety

Pokud spotřebitelka zakoupila do daného spoje tři místa k sezení, je společnost povinna plnit dle smlouvy, tedy poskytnout přepravu na zakoupených místech k sezení. Pokud jedno z míst neposkytla, pak není oprávněna si účtovat částku za toto místo. V takovém případě drží společnost částku za neposkytnuté místo jako bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Bezdůvodné obohacení je společnost dle citovaného ustanovení vydat spotřebitelce.

Spotřebitelka je dle přepravních podmínek oprávněna podat u společnosti FlixBus CZ s.r.o. stížnost a požadovat vydání bezdůvodného obohacení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 15:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.