Počet nahlášených stížností: | 718 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 16 |
Pred mesiacom som si objednala vyčesavajúcu rukavicu pre svojho domáceho miláčika( kocúra) Zasielka prišla cca o 3 dni: len v balíčku z názvom rukavica, bola sada pre cvičenie! Po telefonickom rozhovore s dispečerkou som balíček zabalila a poslala na adresu PO BOXU späť( podotýkam že som zásielku riadne prevzala, aj samozrejme zaplatila)No a ubehol mesiac a nemám ani rukavicu a ani peniaze!! Hanba!! Okrádanie!! Zavádzanie spotrebiteľa!!
vyčesavajúca rukavica pre domácich miláčikov
Požadujem tovar, ktorý som objednala na adresu Ján Drha č.d.2 91321 Mníchova Lehota
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka odstoupila od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.