Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25705Neoprávnene opakujúce sa učtovanie poplatku za prémiové členstvo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2018, před 6 lety

Ján Giertl

Znění stížnosti

Dobry den,

dna 12.8.2018 bola založená registrácia a aktivácia Prémiového členstva 12.8.2018 na zoznamke be2. Následne 19.8.2018 bola odoslaná žiadosť o ukončenie Prémiového členstva e-mailom s prílohou a s vlastným podpisom a Odstúpenie od zmluvy bolo zaslané na e-mailovú adresu zákaznického servisu be2 ktorá obsahuje "Všeobecné obchodne podmienky (VOP) spoločnosti BE2"

Doteraz na moje požiadavky nikto nereagoval,e-mail obdržali...automat s vygenerovaným čislom ktorý ma informavoval o tom že obdržali odoslane e-maily.


Produkt

Zrušenie Prémiového členstva,môjho účtu a vymazania všetkých osobných údajov aj údaje o platobnej karte z ich databázy.


Požadované řešení

Požadujem o okamžité zrušenie Prémiového členstva,môjho účtu a vymazania všetkých osobných údajov aj údaje o platobnej karte z ich databázy. Požadujem potvrdenie o deaktivácií Prémiového členstva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 10:41, před 6 lety

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2018 14:24, před 6 lety

ID: 177189701


Dobrý den.

Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 49.96 EUR ke dni 29.08.2018 refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.8.2018 12:21, před 6 lety


Ján Giertl

Vyriešené spokojnosť.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 10:01, před 6 lety

Na základě výše uvedených informací stížnost uzavíráme s tím, že bylo dosaženo dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.