Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
dna 12.8.2018 bola založená registrácia a aktivácia Prémiového členstva 12.8.2018 na zoznamke be2. Následne 19.8.2018 bola odoslaná žiadosť o ukončenie Prémiového členstva e-mailom s prílohou a s vlastným podpisom a Odstúpenie od zmluvy bolo zaslané na e-mailovú adresu zákaznického servisu be2 ktorá obsahuje "Všeobecné obchodne podmienky (VOP) spoločnosti BE2"
Doteraz na moje požiadavky nikto nereagoval,e-mail obdržali...automat s vygenerovaným čislom ktorý ma informavoval o tom že obdržali odoslane e-maily.
Zrušenie Prémiového členstva,môjho účtu a vymazania všetkých osobných údajov aj údaje o platobnej karte z ich databázy.
Požadujem o okamžité zrušenie Prémiového členstva,môjho účtu a vymazania všetkých osobných údajov aj údaje o platobnej karte z ich databázy. Požadujem potvrdenie o deaktivácií Prémiového členstva.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177189701
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 49.96 EUR ke dni 29.08.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz,
děkujeme Vám.
Vyriešené spokojnosť.
Na základě výše uvedených informací stížnost uzavíráme s tím, že bylo dosaženo dohody.