Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#25706Vyřazení z databáze spol. Helvetia Apotheke zákaznické číslo 8970461, ukončení zasílání balíčků

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2018, před 6 lety

Marie Thomsenova

Znění stížnosti

Dobrý den vážení,

přes telefon mi byl nabídnutý uvítací balíček s domluvou, že jej za cenu poštovného vyzkouším a v případě dalšího zájmu a spokojenosti s produktem mi bude na mé vlastní doobjednání zasílány další produkty.

Uvítací balíček jsem však nikdy neobdržela. Dále však přišel neobjednaný balíček, který mě byl svévolně hozený do poštovní schránky a následovala upomínka ve výši 219 Kč.

S takovýmto jednáním nejsem spokojená. Žádám Vás o okamžité vyřazení ze zákaznické databáze, nezasílání dalších produktů a zrušení upomínek za nedoplatky.

S pozdravem

Marie Thomsenová


Produkt

Tabletky Slim


Požadované řešení

Výmaz ze zákaznické databáze, zrušení zasílání produktů, zrušení upomínek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 10:06, před 6 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2018 10:20, před 6 lety

Vážená paní Thomsenová,

vzhledem k tomu, že jste již 20. 8. 2018 kontaktovala naše zákaznické oddělení, je celá záležitost vyřešená.

Jen pro pořádek, v telemarketingových hovorech musí zaznít informace, že se jedná o pravidelné zasílání, které lze ihned po první zásilce zrušit. Zřejmě došlo k nepochopení hovoru a našeho systému.

Potvrzení o vymazání z databáze Vám bylo odesláno do emailu. Zároveň potvrzujeme, že k dnešnímu dni na Vašem zákaznickém účtu neevidujeme žádnou pohledávku.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2018 09:46, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.9.2018 20:09, před 6 lety


Marie Thomsenova

Hodnocení: