Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den vážení,
přes telefon mi byl nabídnutý uvítací balíček s domluvou, že jej za cenu poštovného vyzkouším a v případě dalšího zájmu a spokojenosti s produktem mi bude na mé vlastní doobjednání zasílány další produkty.
Uvítací balíček jsem však nikdy neobdržela. Dále však přišel neobjednaný balíček, který mě byl svévolně hozený do poštovní schránky a následovala upomínka ve výši 219 Kč.
S takovýmto jednáním nejsem spokojená. Žádám Vás o okamžité vyřazení ze zákaznické databáze, nezasílání dalších produktů a zrušení upomínek za nedoplatky.
S pozdravem
Marie Thomsenová
Tabletky Slim
Výmaz ze zákaznické databáze, zrušení zasílání produktů, zrušení upomínek.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Vážená paní Thomsenová,
vzhledem k tomu, že jste již 20. 8. 2018 kontaktovala naše zákaznické oddělení, je celá záležitost vyřešená.
Jen pro pořádek, v telemarketingových hovorech musí zaznít informace, že se jedná o pravidelné zasílání, které lze ihned po první zásilce zrušit. Zřejmě došlo k nepochopení hovoru a našeho systému.
Potvrzení o vymazání z databáze Vám bylo odesláno do emailu. Zároveň potvrzujeme, že k dnešnímu dni na Vašem zákaznickém účtu neevidujeme žádnou pohledávku.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: