Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
naše společnost vlastní nemovitost na adrese Strojírenská 47/18, Praha 5 Zličín, PSČ 155 21. V nemovitosti funguje ubytovna, sídli několik desítek firem a bydlí 5 nájemníků v bytech. Již několikátý týden nám pošta nedoručuje ŽÁDNOU poštu. Opakovaně jsme se na to ptali na místní poště, ale odpovědi zněly: "doručovatel má zrovna dovolenou", "vedoucí, která to má na starosti, právě odešla", apod.
A ještě doplnění - u vrat areálu jsou schránky s označením pro firmy, v 1. vchodě je ubytovna, kde je správce 24h a od 2. vchodu, kde jsou byty a kanceláře firem, má pošta klíče a uvnitř jsou schránky, do kterých lze poštu vhazovat.
Nic z toho se ale již několikátý týden neděje. Stěžují si jak lidé z ubytoven, tak nájemníci v bytech, tak majitelé firem!
CO s tím máme dělat?
Děkuji a přeji příjemný den
Stanislav Pavel
nendoručování pošty
obnovení doručování
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman