Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera jsem cestovala z Prahy do Přerova a byl to pro všechny cestující doslova hororový zážitek. Nejenže v důsledku zrušeného vlaku Leo expres byl vlak totálně přecpaný a bez naděje najít místo bez místenky, ale nefungující klimatizace ve vedrech 35 stupňů a otevřít alespoň okno v rádoby klimatizovaném vagonu, nebylo možné. Lidé stáli i v uličkách mezi sedadly a ve vagonu bylo určitě přes 40 stupňů. Asi tak nějak si mohli připadat lidé jdoucí do plynu na smrt. I průvodčí se prvnímu vagonu asi úmyslně vyhýbala, neboť stížnosti slyšela ze všech stran. Do vagonu došla až po hodině jízdy a když ji lidé zasypali stížnostmi, řekla, že situaci prověří a pro jistotu se už do vagonu nevrátila.
Tak nějak si opravdu představuji cestování.... Ještěže se kolem 19.h už venku mírně ochladilo, jinak bych domů dojela totálně upečená. Cestující by si zasloužili příplatek za cestování v takových podmínkách.
Iva Bartošová
Slovácký expres, vypr. z Prahy 19.8.2018 v 16.58
Zdůvodnění - taky nerozumím, proč dráhy nezareagují v případě zrušení jiného spoje na přidání dalších vagonů. Musí přece očekávat, zdvojnásobený zájem cestujících.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.