Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:203
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25719Vrácení peněz za nedodané zboží - Objednávka 331717634

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2018, před 6 lety

Hana Cupáková

Znění stížnosti

Dobrý den, 29.7.2018 jsem si zakoupila u Raj pradla.cz 5 ks spodního prádlo za celkem 820Kč. Poštou mě byly doručeny pouze 4ks, ale vrácení peněz za nedodané zboží nic. 3x jsem psala na jejich reklamaci, kde se mi nikdo neozval, telefon má stále obsazený tón.
Není možné se nijak zkontaktovat. Je to hodně smutná zkušenost. Zajímavá, by byla kontrola této firmy z FU. Pokud jsem zaplatila za zboží 820Kč a faktura je na 660Kč, tak to účetnictví musí taky vypadat!!!HC


Produkt

4x kalhotky černé - dodané + 1x kalhotky bílé - nedodané


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet ve výši 160Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 10:16, před 6 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v ujednaném množství, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat dodání chybějícího zboží nebo přiměřenou slevu (jejíž výše by odpovídala ceně za toto zboží). Nebude-li možné provést nápravu dodáním chybějícího zboží, má spotřebitelka možnost odstoupit od smlouvy.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 22:15, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.