Společnost


Endemos distribution, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#2572Upomínka za klientskou kartu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2014, před 11 lety

Taťána Rösnerová

Znění stížnosti

Dobrý den, právě před chvíli jsem obdržela upomínku s výzvou o zaplacení dlužné částky 3566,- Jak vidím zde, nejsem zdaleka sama. Vyhrožují soudem pokud je nebudu kontaktovat na čísle 900850555 a neuhradím neexistující dluh. Žádnou smlouvu ani kartu od zmíněné společnosti nemám. Dopis je na první pohled podvod. Chybí jiné kontaktní údaje, předmět jehož se smlouva týká atd. Máte návrh jak postupovat ? Já bych to viděla přes policii, je to podvod. Děkuji Rösnerová.


Produkt

Dluh z klientské karty.


Požadované řešení

Ráda bych viděla smlouvu podepsanou mou osobou a zmíněnou klientskou kartu spolu se zápisem kdy a kde došlo k předání k mým rukám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2014 15:47, před 11 lety

V Obchodním rejstříku jsou uvedeny tyto podrobnější informace u společnosti: Společnost Endemos distribution , s.r.o., sídlem Praha 1, Jindřišská 908/12, PSČ 110 00, jejímž jednatelem je OLDŘICH CIRKL, dat. nar. 7. dubna 1979, Jiráskova 564, 277 46 Veltrusy.
Doporučujeme maximálně písemně společnost vyzvat k poskytnutí smluvní dokumentace a podat trestní oznámení pro podvodné jednání společnosti. Nedoporučujeme volat na uvedené telefonní číslo, jedná se o placenou linku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2014 21:28, před 11 lety

Společnost Endemos distribution, s.r.o., byla o podaných stížnostech i jejich počtu informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Dle nám dostupných informací byly podány desítky trestních oznámení, které jsou doposud v řešení Policie ČR. V případě, že jste ještě oznámení nepodali, doporučujeme se k těmto trestním oznámením připojit.

V rámci řešení zaslané upomínky vyzývající k hovorům na placenou linku došlo ze strany Českého telekomunikačního úřadu k blokaci telefonního čísla. Pokud jste na uvedené telefonní číslo ještě před blokací volali, lze kontaktovat operátora, aby splatnost faktury odložil do doby, než bude znám výsledek vyšetřování ze strany Policie ČR.

V případě potřeby je možné podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, aby uložil operátorům povinnost zadržet platbu, než se případ vyšetří (pokud se tak již nestalo). Následně by měla být platba za volání na placenou linku zadržena dle § 35 odst. 4 zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.4.2014 21:28, před 11 lety


Taťána Rösnerová

Hodnocení: