Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25720Nepředání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2018, před 6 lety

Martina Řezníčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

v úterý 14.8. mi měl být doručen balíček. (Jednalo se o reklamaci mobilního telefonu ze společnosti Alza). Jelikož jsem bohužel byla na dovolené poprosila jsem řidiče Geis, aby mi balíček přivezl na jinou adresu. Souhlasil, na balíček čekala babička celý den a balíček jí nebyl doručen. Večer jí ho donesla sousedka, že balíček byl hozený pod schránkami a že ho vzala s tím, že tam bylo uvedeno moje jméno. V pátek jsem volala na společnost Geis, kde mi paní řekla, ať to sepíšu a stížnost pošlu mailem. Druhý den jsme volali panu řidiči a ten byl ještě sprostý a málem nás poslal do prdele.

Balíček, který pan řidič vezl měl hodnotu 5.000Kč a nechápu, jak takový balíček mohl nechat pod schránkami a nepředal ho, i když nevěděl co se s balíčku nachází. Zajímalo by mě tedy, kdo mu předání balíčku podepsal.
Balíček mohl kdokoliv sebrat. Tímto podávám stížnost na pana řidiče a doufám, že se to víckrát nebude opakovat.
S Vaší společností nejsem spokojená a proto budu využívat jinou společnost.

Doufám, že panu řidiči bude hrozit nějaký postih o kterém bych chtěla být informována.

Řezníčková Martina


Produkt

Balíček č. 08877985819


Požadované řešení

sleva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2018 11:28, před 6 lety

Pokud je uzavřena zasilatelská smlouva, jsou smluvními stranami příkazce a zasílatel. Reklamaci dodání zásilky proto musí uplatňovat příkazce. Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 23:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.