Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v úterý 14.8. mi měl být doručen balíček. (Jednalo se o reklamaci mobilního telefonu ze společnosti Alza). Jelikož jsem bohužel byla na dovolené poprosila jsem řidiče Geis, aby mi balíček přivezl na jinou adresu. Souhlasil, na balíček čekala babička celý den a balíček jí nebyl doručen. Večer jí ho donesla sousedka, že balíček byl hozený pod schránkami a že ho vzala s tím, že tam bylo uvedeno moje jméno. V pátek jsem volala na společnost Geis, kde mi paní řekla, ať to sepíšu a stížnost pošlu mailem. Druhý den jsme volali panu řidiči a ten byl ještě sprostý a málem nás poslal do prdele.
Balíček, který pan řidič vezl měl hodnotu 5.000Kč a nechápu, jak takový balíček mohl nechat pod schránkami a nepředal ho, i když nevěděl co se s balíčku nachází. Zajímalo by mě tedy, kdo mu předání balíčku podepsal.
Balíček mohl kdokoliv sebrat. Tímto podávám stížnost na pana řidiče a doufám, že se to víckrát nebude opakovat.
S Vaší společností nejsem spokojená a proto budu využívat jinou společnost.
Doufám, že panu řidiči bude hrozit nějaký postih o kterém bych chtěla být informována.
Řezníčková Martina
Balíček č. 08877985819
sleva
|
Tweet |
Pokud je uzavřena zasilatelská smlouva, jsou smluvními stranami příkazce a zasílatel. Reklamaci dodání zásilky proto musí uplatňovat příkazce. Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.