Společnost


CAR POINT Karlovy Vary s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25728Nečinnost po poškození vozidla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2018, před 6 lety

Emil Štrobl

Znění stížnosti

Zamluvil jsem si parkování a službu mytí vozu u GO Parking Praha provozovaný společností CAR POINT Karlovy Vary.
Při vyzvednutí vozidla 2.8.2018 jsem zjistil poškrábanou střechu mého auta
Audi A4 Avant, Reg.-Zn.: 6P7 8801. To jsem hned na místě reklamoval a byl sepsán protokol o způsobené škodě. Dotyčný pracovník si také vše několikrát vyfotil.Bylo mi řečeno, že se někdo ozve ohledně opravy laku.
Po týdnu ticha jsem na můj e-mail-dotaz dostal telefonickou odpověď, že se to vyšetřuje a do konce týdne se ozvou. I po dvou týdnech mě však nikdo nekontaktoval.
Moje vozidlo Audi je teprve něco přes 2 roky staré a perfektně udržované.
Při odevzdání vozu jsem vyzval přejímacího technika k optické kontrole a upozornil také, v jakém 100%-ním stavu se mé Audi nachází.
Nerad bych celou záležitost řešil přes právníka a ještě pořád doufám na korektní jednání firmy CAR Point s.r.o.


Produkt

Audi A4 Avant, SPZ 6P7 8801, poškrábaná střecha při mytí vozidla


Požadované řešení

Oprava laku na střeše vozu,nulové náklady při opravě.
Vozidlo se nachází v Plzni , Studentská 83, 32300 Plzeň.
Je denně používáno na cesty do práce, je potřeba náhradní po dobu opravy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 07:58, před 6 lety

Mezi spotřebitelem a společností byla uzavřena smlouva o dílo (umytí vozidla). V rámci tohoto smluvního typu musí zhotovitel dle § 2590 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, provést dílo s potřebnou péčí, což znamená, že postupuje pečlivě tak, aby provedl dílo dle ujednání stran a zároveň aby nezpůsobil na věci poškození.

Dle § 2944 občanského zákoníku odpovídá za poškození věci, která je předmětem závazku ten, kdo ji převezme za účelem splnění povinnosti ze smlouvy (k umytí). V takovém případě je druhá strana povinna škodu nahradit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 10:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.