Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byla jsem SMS upozorněna, že tato společnost převzala mou pohledávku od firmy Helvetia Apotheka, mělo se jednat o zboží, které jsem neobdržela, což jsem stvrdila čestným prohlášením. Nicméně následovaly SMS s výhružkami soudy a nárůstem dluhu .Bylo mi sděleno, že jsem měla reklamovat, že mi zboží nedochází - ani jsem nevěděla , kdy mi má zboží dojít.Vymáháno 1815,- Kč. Dále mi bylo sdeleno, že obdržím potvrzení o "bezdlužnosti"- na požadavek již nereagováno.
údajný odběr vitamínových přípravků
Vrácení uhrazené platby za nedodané zboží, nikde mi neprokázali dodání,ani firma, ani Česká pošta.
|
Tweet |
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.