Společnost


CREDITEXPRESS Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25730Neoprávněné vymáhání pohledávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2018, před 6 lety

Zdeňka Svrčinová

Znění stížnosti

Byla jsem SMS upozorněna, že tato společnost převzala mou pohledávku od firmy Helvetia Apotheka, mělo se jednat o zboží, které jsem neobdržela, což jsem stvrdila čestným prohlášením. Nicméně následovaly SMS s výhružkami soudy a nárůstem dluhu .Bylo mi sděleno, že jsem měla reklamovat, že mi zboží nedochází - ani jsem nevěděla , kdy mi má zboží dojít.Vymáháno 1815,- Kč. Dále mi bylo sdeleno, že obdržím potvrzení o "bezdlužnosti"- na požadavek již nereagováno.


Produkt

údajný odběr vitamínových přípravků


Požadované řešení

Vrácení uhrazené platby za nedodané zboží, nikde mi neprokázali dodání,ani firma, ani Česká pošta.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2018 19:58, před 6 lety

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 23:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.