Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#25738Špatně zadané dobíjecí telefonní číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2018, před 6 lety

Roman Kniezek

Znění stížnosti

Dobrý večer
Dne 20. Srpna jsem omylem při dobíjení na pokladně Tesco spletl číslo přítelkyně o jeden znak. Zjistil jsem to až doma kdy jsem se zeptal přítelkyně jestli ji přišel Kredit. Volal jsem tedy na infolinku uvedenou na paragonu zákaznické centrum Tesco Mobile:841112255. Tam mi bylo řečeno že číslo které jsem spletl není z jejich sítě a že mám jít na prodejnu.Na prodejně mi řekli že oni to nemají jak udělat že to má na starost Tesco mobile. že brána kam se to odeslalo je od Tesco mobile .a że mam smůlu.volal jsem na infolinku od řetězce Tesco a bylo mi řečeno to samé.Tak že si mě přehazují jak teplý brambor.Volal jsem na operátora O2 a bylo mi řečeno že nesprávné číslo je vedeno na Tesco mobile.Myslim si že číslo není ještě aktivované. zkoušel jsem na to číslo volat několikrát ale je pořád obsazené.


Produkt

Na učtence je systémový kód 32335171 datum a čas transakce je 20.8.2018 17:07:51


Požadované řešení

Na koho se mám obrátit,aby mi vrátili peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2018 09:42, před 6 lety

Pokud spotřebitel omylem "dobil kredit" třetí osobě, je tato osoba (uživatel omylem zadaného telefonního čísla) povinna vrátit spotřebiteli to, oč se obohatila. Pokud telefonní číslo, které bylo omylem zadáno, není nikým užíváno, je vhodné se s výzvou obrátit na poskytovatele služeb elektronických komunikacích (dále jen "operátor"), který toto telefonní číslo provozuje, s výzvou na vydání bezdůvodného obohacení. Nebude-li operátor na tuto výzvu reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadě. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2018 21:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.