Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#25739Motorová pila Solo 652 již na čtvrté opravě se stejnou závadou - nemaže řetěz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2018, před 6 lety

Bohumil Homola

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes jsem musel již po čtvrté odvézt moji motorovou pilu Solo 652 výrobní číslo 65208xx-0414-009518 2014 na opravu se stejnou závadou - nemaže řetěz.
SRZ17/012/7/02400, SRZ17/012/7/02754, SRZ18/053/7/00435 nyní SRZ18/053/7/01407.
Pilu jsem si koupil proto,abych občas pořezal dřevo.Bohužel pilu vozím na opravy.Přitom jsem při výběru dal na doporučení kamaráda,ale pilu která nefunguje nechci.
Žádám Mountfield a.s./ jako seriozní firmu / o řešení reklamace vrácením peněz, nebo výměnu za pilu ze současného sortimentu - s podobnými parametry jako Solo 652.
Věřím že moji nespokojenost a stížnost na výše uvedenou pilu Solo 652 Mountfield a.s. vyřídí ke vzájemné spokojenosti .
Předem děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem Bohumil Homola.


Produkt

Solo 652 výrobní číslo 65208xx-0414-009518 2014


Požadované řešení

Žádám Mountfield a.s./ jako seriozní firmu / o řešení reklamace vrácením peněz, nebo výměnu za pilu ze současného sortimentu - s podobnými parametry jako Solo 652.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 09:02, před 6 lety

Odstoupit od smlouvy je možné, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2018 14:06, před 6 lety

Na základě podnětu pana Homoly, za který mu děkujeme, byla celá záležitost operativně prověřena a vyřešena společně s omluvou výměnou pily za jiný typ, který mu bude lépe vyhovovat. Věříme, že do budoucna již nebude nic bránit tomu, aby mu nová pila dobře a dlouho sloužila k jeho naprosté spokojenosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2018 16:39, před 6 lety

Na základě vyjádření společnosti přeřazujeme stížnost na spotřebitele a žádáme jej o potvrzení sdělení společnosti a uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2018 23:13, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2018 08:41, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.