Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Dnes jsem musel již po čtvrté odvézt moji motorovou pilu Solo 652 výrobní číslo 65208xx-0414-009518 2014 na opravu se stejnou závadou - nemaže řetěz.
SRZ17/012/7/02400, SRZ17/012/7/02754, SRZ18/053/7/00435 nyní SRZ18/053/7/01407.
Pilu jsem si koupil proto,abych občas pořezal dřevo.Bohužel pilu vozím na opravy.Přitom jsem při výběru dal na doporučení kamaráda,ale pilu která nefunguje nechci.
Žádám Mountfield a.s./ jako seriozní firmu / o řešení reklamace vrácením peněz, nebo výměnu za pilu ze současného sortimentu - s podobnými parametry jako Solo 652.
Věřím že moji nespokojenost a stížnost na výše uvedenou pilu Solo 652 Mountfield a.s. vyřídí ke vzájemné spokojenosti .
Předem děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem Bohumil Homola.
Solo 652 výrobní číslo 65208xx-0414-009518 2014
Žádám Mountfield a.s./ jako seriozní firmu / o řešení reklamace vrácením peněz, nebo výměnu za pilu ze současného sortimentu - s podobnými parametry jako Solo 652.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy je možné, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Na základě podnětu pana Homoly, za který mu děkujeme, byla celá záležitost operativně prověřena a vyřešena společně s omluvou výměnou pily za jiný typ, který mu bude lépe vyhovovat. Věříme, že do budoucna již nebude nic bránit tomu, aby mu nová pila dobře a dlouho sloužila k jeho naprosté spokojenosti.
Na základě vyjádření společnosti přeřazujeme stížnost na spotřebitele a žádáme jej o potvrzení sdělení společnosti a uzavření stížnosti.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.