Společnost


Endemos distribution, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#25741. upominka k uhradě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2014, před 11 lety

Zdeněk Vejmělka

Znění stížnosti

Váženy zákazníku.
Kontrolou naší učetmní evidence jsme zjistili,že jste dosud neuhradili dlužnou částku ve výši 3.566,- Kč,která představuje zbyvajicí dluh za Vaši klientskou kartu a stále aktivni členství.

Jelikož toto přišlo na mého otce, který již 2,5 roku není mezi námi (úmrtí). Mě zajimá, jak toto mám řešit.


Požadované řešení

Písemná omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2014 16:00, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme pouze podat trestní oznámení pro podvodné jednání společnosti. Nedoporučujeme pokoušet se řešit se společností problém na uvedeném telefonním čísle, jedná se o placenou linku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2014 22:57, před 11 lety

Společnost Endemos distribution, s.r.o., byla o podaných stížnostech i jejich počtu informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Dle nám dostupných informací byly podány desítky trestních oznámení, které jsou doposud v řešení Policie ČR. V případě, že jste ještě oznámení nepodali, doporučujeme se k těmto trestním oznámením připojit.

V rámci řešení zaslané upomínky vyzývající k hovorům na placenou linku došlo ze strany Českého telekomunikačního úřadu k blokaci telefonního čísla. Pokud jste na uvedené telefonní číslo ještě před blokací volali, lze kontaktovat operátora, aby splatnost faktury odložil do doby, než bude znám výsledek vyšetřování ze strany Policie ČR.

V případě potřeby je možné podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, aby uložil operátorům povinnost zadržet platbu, než se případ vyšetří (pokud se tak již nestalo). Následně by měla být platba za volání na placenou linku zadržena dle § 35 odst. 4 zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.4.2014 22:58, před 11 lety


Zdeněk Vejmělka

Hodnocení: