Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Už po několikáte se mi stalo, že autobus v daný čas nejel. Žádný náhradní žádná informace. Ale dnes už to bylo příliš. Autobus který měl jed v 21:36 nejel, autobus který měl jed v 22:06 taktéž nejel. Tohle mi nepříjde normální, není vůbec žádný spoleh na autobusy.
Busline 450- Ústí nad Labem- Krupka,,sídliště, 454- Ústí nad Labem- Modlany, 458-Ústí nad Labem- olympie Teplice
Dodržování času,spolehlivost, zkrátka když má ten autobus jed tak ať tam stojí!
|
Tweet |
Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.