Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25742Linka č.450,454,458 nejela

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2018, před 6 lety

Marie Filková

Znění stížnosti

Už po několikáte se mi stalo, že autobus v daný čas nejel. Žádný náhradní žádná informace. Ale dnes už to bylo příliš. Autobus který měl jed v 21:36 nejel, autobus který měl jed v 22:06 taktéž nejel. Tohle mi nepříjde normální, není vůbec žádný spoleh na autobusy.


Produkt

Busline 450- Ústí nad Labem- Krupka,,sídliště, 454- Ústí nad Labem- Modlany, 458-Ústí nad Labem- olympie Teplice


Požadované řešení

Dodržování času,spolehlivost, zkrátka když má ten autobus jed tak ať tam stojí!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2018 10:57, před 6 lety

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 10:19, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.