Společnost


zbozi od vyrobce s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25747Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2018, před 6 lety

Silvie Mertová

Znění stížnosti

Dobrý den,
4.5.2018 jsem si objednala zboží na www.levne-hracky-eshop.cz v hodnotě 1095Kč. Hned ten den mi dorazil email z adresy info@levne-hracky-eshop.cz, s informací kam mám poslat peníze. o přijetí platvy a odeslání objednávky mě měli informovat. 7.5.2018 dorazil mail s potvrzením přijetí platby. a dodavatel potvrdil odeslání zboží na moji adresu.7.6.2018 jsem se ozvala a z mailu objednavkyzb@seznam.cz mi přišlo info, že dotaz byl předán na logistické odd. 7.6. přišel mail : Dobrý den, výrobce zrušil vaši objednávku z důvodu že zboži o které se jedna došlo na skladě. Můžeme zboží objednat znova a nebo vratit vám na učet ze kterého platba přišla. Co s tím uděláme ? Děkujeme, požadovala jsem tedy vrácení peněz tam, odkud jim přišly, odpověď byla, že můj dotaz byl předán na účetní oddělení. od té doby nic.


Požadované řešení

vím, že už svoje peníze zpět nedostanu, protože jsem si našla až zpětně o této stránce recenze a ty mluví jasně. bohužel jsem se nikdy předtím s tímto chováním nesetkala, takže jsem prostě naletěla.
Byla bych ráda, kdyby u vás tyto stránky vyskočily jako nedůvěryhodné a další lidi neposílali peníze...
Firma by měla být v konkurzu a jsem překvapená, že to nikomu nevadí, že "podniká" dál.. prostě plno lidí, jako já, jim denně pošle pár tisíc... a jede se dál.

děkuji moc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 15:38, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 21:26, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.